-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, januari 14

Resultat vecka 1

Dags för en summering av 1 dietveckan när det kommer till vikt och träning var väl tanken, men har inga batterier till vågen än, men jag kan väga mig nästa vecka =)


Första veckan snart avklarad, och det har gått bättre än väntat.
Inte lika tungt och tufft som andra dietstarter så det är bara att njuta, för i en diet så är det mycket "ups and downs".
Erkänner att lördagskvällen var tuff då jag var extremt sötsugen, men som jag skrivit många gånger förut så var det bara att bita ihop och fokusera på målet.
Jag unnade mig det bästa, välförtjänt vila från kvällscardion på lördagen. Det var mitt "lördags gott" =)


Veckans träningspass

- måndag:
morgonintervaller, bröst/mage, kvällsintervaller

- tisdag:
morgonintervaller, baksida lår/rumpa, kvällsintervaller

- onsdag:
morgonintervaller, rygg, kvällsintervaller

-
torsdag:
morgonintervaller, armar, kvällsintervaller

- fredag:
morgonintervaller, vila, kvällsintervaller

- lördag:
morgonintervaller, axlar, vila

- söndag:
morgonintervaller, vila, kvällsintervaller


Snart börjar en ny vecka, med nya möjligheter!
Kommer även skriva mer ingående vilka övningar jag kör på gymmet och hur mina styrkepass ser ut.

Kroppen känns sjukt mycket lättare och jag märker stora förändringar även i spegeln.

Nu kör vi!!

3 kommentarer:

  1. Kan inte sägas för många gånger: jag är så sjukt stolt över dig!

    SvaraRadera
  2. Great post!Also visit http://www.ironmaster.com for related contents/articles.

    SvaraRadera