-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, april 30

Helt slut och belåten!

Alltid lika SLUT efter våra benpass!!
Kom hem från ett super benpass för någon timme sedan. Känns alltid lika bra efter ett benpass, trots att man alltid har ångest innan, haha.

Magen är full och jag är nöjd, för Ohh, för den pizzan satt riktigt nice :)

Gjorde egen pizza, som blev riktigt bra faktiskt. En snålare variant, med mindre kolhydrater och fett. När den väl var nere i magen kom jag på att jag kanske skulle tagit kort på den, men men det får bli nästa gång :P



Gjorde botten på:
- tortillabröd
- sockerfri ketchup,
- 3 % bredbar mjukost,
- grön pesto
- några skivor 4 % ost.

Garnering:
- färska räkor
- färsk och solrostorkad tomat,
- färsk champinjon
- purjolök
- italienska örtkryddor

- näve med ruccola blad

In i ugn i ca 10 minuter! MUMS!

Vet inte om ni har testat kombinationen pesto och räkor på pizza någon gång, med det smakar riktigt gott!
Supernyttigt och supergott!! Något ni bara måste testa!

Önskar er alla en trevlig valborg!

3 kommentarer:

  1. Det låter super gott.Måste testa det .
    Kul läsning här!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!

    Tycker jag absolut du ska göra!

    Åh glad jag blir att någon har hittat hit :)
    Hoppas du fortsätter att följa min blogg!'

    Trevlig helg!
    Sashli

    SvaraRadera
  3. Klart jag gör.Läste om dig på bodys forum och om din första tävling o ditt inlägg efteråt, det du tränat till dig o ditt sett att se på saker gillade jag.

    SvaraRadera