-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, januari 18

Internet

Åh, mitt internet krånglar, varav brist på inlägg i bloggen tyvärr.


12 veckor kvar tills jag har kommit till moment 2 i dieten.
Som jag nämnt förut så kör jag 13 veckor först sen kör jag ytterligare 12 veckor, men det upplägget ser lite annorlunda ut!

I måndags var det bröst på tur och igår baksidalår/rumpa.
Bröstpassen är inte speciellt invecklade då jag inte alls har prio på bröst, men kör för att hålla igång musklerna.

Bröst

- Bröstpress i maskin
- Bröstpress, snedbänk
- Pullover
- Flyes i maskin

Baksidalår/rumpa

- Liggande lårcurl
- Sittande lårcurl
- Enbens press och kickbacks i samma maskin
- Raka marklyft
- Pylometrics

Intervallerna har varierat allt från årets första utelöpning till stepp, crosstrainer och löpband.


Yes, då fortsätter vi kämpa på! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar