-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, januari 4

Neeej!!

Neeej...., jag tänker INTE bli sjuk nu, varför ska det alltid vara så såfort jag är igång med dieten?! Halsont sedan sent igår kväll, men jag har bestämt mig för att när jag vaknar imorgon, då kommer jag inte känna någonting :)

Blev totalvila idag, men imorgon NÄR jag vaknar alldeles pigg, då jäklar smäller det, hehe.

Så sjukt laddad för rygg imorgon, samt morgon- och kvällsintervaller.


Hungern är helt sjuk och det märks att kroppen håller på och avgiftar sig från allt socker och kolhydrater från julen. Så hungrig att jag skulle kunna äta upp en ko, men får hålla mig till mina få gram kyckling än så länge :P haha...



Antar att många därute har också bestämt sig för att dieta efter nyår, med nya mål och utmaningar. Hur går det för er?


Lägger in en motivationsbild denna onsdagskväll :)



Denna gång ska formen bli ännu vassare ;)

Då kör vi då mina vänner!!! :D
Get fit or die trying, haha!

/Sashli

4 kommentarer:

  1. Så sjukt snygg är du,trots att du inte är "i form" än! Otroligt inspirerande att få följa dig på nära håll, du ger mig motivation att fortsätta kämpa!
    Keep on fighting Coach, you're awesome!

    SvaraRadera
  2. Tog fram min mapp, så nu kör jag på sen i måndags, tränat måndag, onsdag och kommmer ner idag:-) så nu blir det tuffa 12 veckor igen, var nästan tillbaka där jag börja för 1 år sen, men jag fixa det då och kommer att göra det igen, kramz/Annelie

    SvaraRadera
  3. Linn: Tack vännen :D
    Tack för dina fina ord, så underbart att kunna inspirera andra!!
    We´ll keep on fighting!!!

    Petra: Vad KUL att ha dig tillbaka i min blogg, ska allt kika in i din också ;)

    Annelie: Shit va kul, men då kör vi då!!! :D
    Klart du kommer fixa det, DET VET JAG!
    Tillsammans är vi starkast!!! Kraaam

    SvaraRadera