-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, januari 3

Dag 2

So far, so good!

Yes, dag 2 är snart slut och hungern är redan igång, wohooo, hehe. Bara 13 veckor och 5 dagar då, hehe skoja bara. Motivationen är på topp och allt är planerat, så det är bara att köra på.

Riktigt bra träningsdag mellan jobben och imorgon väntar nya utmaningar på mig =)
Ska bli sjukt spännande att se hur mycket fett jag lyckas tappa på dessa 13 veckor.

Dagens träning
- Morgoncardio, 40 minuter
- Gym, baksida lår/ rumpa
- Kvällscardio, 40 minuter

Passet gick riktigt bra och tror att det blir rygg imorgon som ska köttas.


Nu är det dags att varva ner lite innan sängen kallar, med lite god te.
Ska in i detta skåp och rota lite, hehehe.




Sweet dreams på er =)

Förresten, kom gärna med förslag på vad jag ska blogga om, om det är något särskilt ni vill veta =)

/Sashli

3 kommentarer:

  1. Tips på blogginnehåll:

    Skriv gärna om din kost under deffen, makrofördelning mellan protein, kolhydrater och fett.

    Ser kosten likadan ut genom deffen eller kommer den förändras?

    Kör hårt och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Absolut, det kan jag göra :)
    Roligt om du skriver vad du heter istället för anonym ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag ber om ursäkt för det!
    Niclas Öhrling här, så nu vet du vem jag är :)
    Bra kört idag!

    SvaraRadera