-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, januari 6

Dag 4

men känns mer som dag 40!!
Jösses, alltid såhär tufft i början på en diet, haha MEN

P
ain is weakness leaving the Body!!


Hungern är nåt extremt och jag vill inte ens gå in på suget. Känns så skönt att ha sån fokus och disciplin så fort jag sätter igång med en diet =)


Ja, hur har då dagen sett ut träningsmässigt med tanke på gårdagens halsont?
Vaknade med halsont, men hade ställt in mig på att jag inte skulle bli sjuk så det var bara att få i sig extra vitaminer, mineraler och gröt, sen ta och lägga sig en stund till.
Resultatet? Vaknar och känner mig helt återställd, sååå skönt!
Ett ryggpass och konditionsträning, som planerat och det var bara att kötta!!

Måste se till att utveckla ryggen ytterliggare =)



Dags att sova nu, hoppas ni har haft en underbar dag och att ni håller er friska från allt skit som går nu =)

Sweet dreams

/Sashli

2 kommentarer: