-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, januari 18

Hungrig!!

Yes mina vänner, dagens sanning, hunger hunger och åter igen hunger !!!


Morgonen fungerar bra, samt lunchen, men på eftermiddagen och mot kvällen då vaknar denna äckliga varelse till liv


3 minuter efter att jag ätit är jag lika hungrig igen, jippi, haha! Värst är det faktiskt efter träningen, maten efter träningen har ingen som helst effekt på min mättnadskänsla.
- F - you biach, haha!!
...men men skrivit det förr, skriver det igen: "hunger is the feeling of fatcells shrinking"



Med den ilskan lämnad haha så mer om dagens träning.
Idag stod rygg på tur och det blev dessa övningar:

- Chins i maskin
- Latsdrag, brett
- Latsdrag, smalt
- Latsmaskin, omvänt grepp
- Sittande rodd
- Stående rodd/drag
- Pullover
- Ryggres

Helt slut i ryggen efter detta pass, tog riktigt bra!!

Annars löpning ute idag igen, det var riktigt skönt.
Kvällscardion blev steppmaskin och löpning på band.

Dags att äta nu, så nu försvinner jag snabbt ;)


Keep up the good work folks!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar