-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, januari 12

I´m loving it!

Feeling the flow!

Ja, jag vet det har ju bara gått 4 dagar nu på dieten men jösses vad bra det känns.
Allt klaffar och jag känner förändringar i kroppen varje dag.

Vaknade och var så sjukt trött i kropp och själ, kroppen ville verkligen inte köra intervaller men det var bara att bita ihop och omvandla all negativ energi till positiv och bra köra på med morgoncardion =)

Gårdagens ryggpass känns kan jag lova. Körde på tungt och intensivt och det blev fler övningar än planerat, men jag hade ju sånt "Go" i mig så det var bara att kötta vidare, hehe.

Dagens armpass gick bra, sätter ingen större prio på armar men kör några övningar för att bibehålla musklerna. Kvällscardion gick ju alldeles strålande, 40 minuter minuter löpning på bandet efter flera månaders uppehåll. Det kändes så sjukt lätt, loved it!!


Längtar så sjukt mycket efter denna form!!



Fredag imorgon, och då får vi se vad som väntar på gymmet. Egentligen vilodag från styrketräningen, men kommer klämma in nåt ändå tror jag =)

Hoppas det går bra för er med där ute!!

Nu kämpar vi vidare tillsammans :D

2 kommentarer:

  1. Fredag idag, 27grader och soligt. Snart brunsh på en restaurang som heter Anise sedan får vi se vad dagen har i sitt sköte. /Svante

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ÄLSKAR att du är inne på min blogg när du är i Dubai :D
      NJUT nu vännen!! Kram

      Radera