-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, januari 21

Ger upp

Nej detta fungerar inte helt enkelt, jag ger upp...
..ger upp om just blogspot bloggen och kommer att byta blogg inom snar framtid, då den inte riktigt vill göra som jag vill! Blogga via mobilen fungerar inte alls och är för avancerat, därför det har varit så dåligt med dagsbilder i bloggen.

Har inte riktigt bestämt mig var jag ska blogga men jag har några sidor jag väljer mellan =)
Haha hoppas ni inte trodde att det gällde dieten, för Hell No att jag skulle ge upp den, jag är ju en envis jävel, haha.

Dieten den rullar på, 11 weeks out, hehe. Yes, slutet på vecka 2 nu i dieten och det känns att det har hänt mycket med kroppen.
Allt har gått enligt planerna och jag har fortfarande inte vägt mig, men har nog bestämt att väga mig efter 3 veckor, då jag byter mitt kostupplägg.
Benen har varit tunga men det är inte så konstigt med tanke på alla cardiopass jag har kört.
Det har blivit mycket löpning och det är sjukt kul att ha kommit igång med löpningen, speciellt när jag bara gav mig på att börja löpa spontant.
Igår och idag har det varit tunga dagar i träningen, men med mål i fokus så har det bara gällt att mata på framåt!!


Dagens lördags "mys" blev vila från kvällscardion =)
Annars kört morgoncardio och därefter axlar på gymmet. Axelpasset gick mycket bättre än förväntat med tanke på hur trött jag var i kroppen under morgoncardion.

Nej, nu är det dags att mysa ner mig med en kopp te, mums!



Önskar er alla en fortsatt trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att prata med dig i fredags, (de var jag Sandra som dök på dig på gymmet (ACTIC). Har funderat en hel del på de vi talade om, kosten. Tänker nu att jag ska sakta men säkert minska på fettet (äter ioförsig inte så mkt, men byta ut de fetaste såserna till minder feta). Kanske får jag i mig mer energi nu än tidigare.....hm...bra att fundera över. Ha en hälig dag!

    SvaraRadera
  2. Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

    SvaraRadera