-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, januari 9

Dieten

Sorry för sämsta uppdateringen, men internet vill inte riktigt fungera, och blogga via mobilen är det ju bara att glömma. MEN jag ska uppdatera er sen fredags.

Blev sjuk tillslut och helgen blev träningsfri, och maten ökades så jag kunde återhämta mig, för jag bestämde mig för att jag skulle vara igång till måndag annars så vet jag inte vad, haha.

Körde igång med dieten idag igen och gjorde ett riktigt bra bröstpass, även lite mage.
2 intervallpass på det, morgon och kväll och imorgon blir det baksida lår/rumpa på gymmet.


Det roliga med denna diet är att en härlig vän till mig kommer hänga på så vi ska genomföra denna diet tillsammans, Sofia heter hon och följa även hennes resa under våra dietveckor.
Även hon har tävlat förut och är ett litet muskelpaket =)

Då så, nystart nu och denna gång ska ingen bli sjuk!!
Nu jävlar kör vi!!!

Som sagt, get fit or die trying!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar