-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, mars 1

High on

Energi!

Wow, vilken energi jag har haft hela dagen - speciellt på gymmet!!
Instruktör Sashli goes crazy :D Haha.

Tänk att rätt kost, och ordentligt med kalorier gör så oerhört mycket, både för styrketräningen och framförallt prestationen.
Då jag vet att min vecka alltid startar med flertal gruppass, fyller jag på ordentligt med kolhydrater, proteiner och fett.

Fettet igår kom från nötter/frön, då jag rostade nötter och frön av olika slag, som jag knaprade på under kvällen tillsammans med min heliga keso/kesella och bär. Igår blev det björnbär - mums.
> Kommer nog aldrig tröttna på det, no way :D

Haft fullt upp idag med och dagarna bara flyger förbi just nu. Förutom mina pass så fick bröst sig en ordentlig omgång dessutom och imorgon är det vila från styrketräningen.

Fas 1 i dieten går lite för bra just nu, så jag fortsätter med det ett tag till, då jag har extra utrymme och tid i min planering ;) Trivs helt okey i min "off form" just nu, och att jag kör tungt på gymmet ger mig ännu mer blodad tand. Mer om detta kommer framöver, promise :)

Dags att natta kudden nu...
Sweet dreams

8 kommentarer:

  1. Heeej min härliga Miss Örebro Prinsessa som jag nu ska sätta ett leende på läpparna på!! :D

    Kan du tänka dig att detta är min dundergröt plus min fluff?! :P Det är siliconformar från Rusta som jag använder... Du ser hur dom ser ut två inlägg ner...

    Jag och mamsen ska ta oss en tur dit framöver och jag lär väl bli kvar där inne i flera timmar... :D Papsen brukar jue nästan efterlysa oss när vi är på våra shoppingturnéer... Dom tar lixom minst tre timmar haha...

    Ibland har man bara sådana där dar... Som väl är så vet man att dom går över... Bara att vara lixom... Är det den tiden i månaden kanske... :S

    Här skiner solen så då blir man jue piggelinare... Håller på med min trappträning som vanligt eftersom det är tisdag... Bäst jag håller reda på dagarna... ;) Poppar även min man Bon Jovi!!

    Hoppas att bluedagen blir underbar för dig oxå till slut vännen!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    Ps. Har du sett Ica's nya frysta bärblandning med bland annat björnbär och goji?!

    SvaraRadera
  2. Hej Heting!
    Ja, han ringde förut! Superkul verkligen!! :)
    Blev ingen streetdance idag, fick en tillsägelse om att jag kanske borde ha en vilodag eftersom jag har tränat 9 dagar i sträck! Så, idag har jag vilat!- och frodats känns det som!! :P Ha ha! men jag längtar till morgondagens ryggpass! :)
    Sedan längtar jag till första april ;) Det blir grymt! Puss och kram!!

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Hej min underbara Drottning Von Miss Karlstad med det fantastiska hjärtat och kronan av guld :D

    Du sätter allt leende på mina läppar!! Gjorde du verkligen ännu en gång när du skickade mig sms:et, hahaha :P

    Åh solen skiner här också idag och jag ska ta mig ut lite senare och ta en långpromenad!!!
    Så vackert ute, trots alls snö... men nu ser det ut som att våren börjar komma lite smått.

    Snart fyller fröken år med :D FÅr man fråga hur ung? :P Vad står på önskelistan då?? Har du önskat dig något speciellt?

    Idag verkar det vara en bättre dag faktiskt, men finns saker som hade kunnat göra den ännu bättre, men man får göra det bästa av allt :)

    Neee, måste ha missat den bärblandningen!!!
    SKa jag allt hålla utkik efter :D

    Ha en fantastisk dag med nu min VÄN!!
    Puss och Kram på dig <3

    SvaraRadera
  4. Jenny:
    Hej godingen! :)
    SMART att vila gumman, duktigt, haha. Vet att det kan vara svårt att hålla sig borta från gymmet men ibland måste man vare sig man vill det eller inte, haha!!
    Blir rygg här med idag, då jäklar ska det köttas :D :P
    SKickade du mess igår till mig?? Min mobil strular lite, fick ett tomt sms av dig sent igår.. antog att något blivit fel :S
    Längtar med till april :D
    Önskar dig en underbar dag, PUSS

    SvaraRadera
  5. Heeej min Miss Örebro Prinsessa som skiner ikapp med solen!! :D

    Haha ja, jag tänkte att jag måste jue försöka att pigga upp min vän lite... ;)

    Lååångpromenad är bra för humöret för det rensar skallen bra... Ska oxå ge mig ut sen plus in på gymet... :P Vi går jue mot ljusare tider med stormsteg!!

    Det tar vi i Hemliga Klubben... Önskar mig bara att få må bra... Annars har jag en liten lista på IKEA som jag har gett mamsen... :)

    Gott att det går åt rätt håll... Man får se positivt på allt... Ibland bråkar det bara med en som sagt... Men det gör bara att man uppskattar dom bra stunderna mer...

    Det är en massa mer bär i den som lingon och havtorn och gud vet vad... Så håll ögonen öppna!! :D

    Ha en härlig dag du med nu vännen!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  6. Hej underbara du!
    Jo, jag skickade sms.. och det var inte tomt, det lovar jag!! :) Min telefon är också konstig, så .. Egentligen skulle jag inte bli förvånad om det var min telefons fel heller!

    Jag tänkte komma på gymmet senare och köra lite rygg, var på ÖKK och sprang tidigare och orkar inte ta mig dit igen. Sedan måste jag också prata med mike om massagekursen jag ska gå, den kommer ju både vara på en lördag och på en måndag, vilken är mina fasta tider! :S Jaja, det går väl att ordna antar jag.. eller hoppas!
    JO, det är supergott att göra omelett med banan i. Bananen blir suuupersöt och jättegod! :)
    Pussiluss!!

    SvaraRadera
  7. Zuzibuz:
    Heeeeeeej min tindrande Drottning Von Miss Karlstad som snart fyller år :D

    Lilla Fröken Örebro har lite bus på G förstår du :P :D
    Hahaha - kom och tänka på hur vi "fick" våra Fröken/Miss titlar och sitter här och ler som ett fån :D

    Åh hoppas solen skiner på dig med i solstaden!
    Här skiner den för fullt, så nu hoppas jag att snön ska börja försvinna snart!!

    När ska du på shoppingturne till Världens mat då?? SÅ nyfiken på vad som finns. hihi!

    Hur ser din dag ut min vän??

    Själv har jag plugg, jobb och träning på schemat :) Som alltid med andra ord!

    Ha en fantastisk dag vännen!!
    Puss och Kram <3

    SvaraRadera
  8. Jenny:
    Hey *sugah*
    Hoppas du har överlevt natten gumman, haha. Stackare - men men tänk vad fint du får sen :D eller hur? ;)
    Hoppas det gick bra att hitta tapeterna de hade slarvat bort!?

    Du, vad kul att ha dig på gymmet - och vet du vad? Jag antar mig utmaningen, hahaha!! Teamwork ska du allt se! ;)

    Måste till jobbet en sväng snart, men vi syns ju på gymmet sen baby!

    Njut av solen! PUSS

    SvaraRadera