-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, februari 28

Oouch

Legday baby!!!
- my legs are killing me

Jösses, vilket vansinnigt pass idag! Tungt och äckligt, precis som det ska vara, haha!
  • Benspark
  • Frontböj
  • Benpress
  • Liggande press i smith
  • Liggande lårcurl
  • Raka mark

Just doing my thang ;)
_______________________

Ny vecka och 1 mars imorgon - herregud vad tiden går fort!!
Ännu en fullspäckad vecka väntar, och kanske kan jag avslöja min lilla hemlis som jag väntat på att få dela med mig :D

Önskar er en fantastisk vecka!!

4 kommentarer:

  1. Heeej min Miss Örebro Prinsessa som traskar (kör ben) för mig med tills jag kan traska med dig haha... Rimmade bra va... ;)

    Bara bra här... Har hamnat i soffan igen och kikar på 24... Jag och mina serier du vet så det är bara bra att du tar i för mig med... :P Men i morgon så är det dax för gymet igen!

    Har du varit på All världens mat (coop) på Kronoparken och spanat in vad dom har?! Tänkte att jag skulle ta mig dit någon dag... :)

    Håller mig på min fas 1 jag med hihi och äter så att jag blir stooor och staaark... Vilar jue och växer nu som sagt var... ;)

    Min rygg är bara bra... Haha den var faktiskt bra!! Nerverna går mig jue faktiskt på nerverna i den trasiga axeln... :P Får ha det som status på facebook tror jag... :D

    Ha en härlig kväll nu vännen min!! Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  2. Det ser jag fram emot =)
    Tack för peppningen också!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Hej min härliga Drottning till vän Von Miss Karlstad som alltid sätter ett leende på min läppar :D

    Jisses, vad smaskiga dom där mini pajerna/kakorna såg ut!! Vad använder du för form till dom?? Måste ju inskaffas!!! :D

    Neeej inte varit där på All världens mat (coop) på Kronoparken.. mamma o pappa har berättat lite om det stället, men aldrig blivit av att åka dit med dom liksom :)
    Vi har min favvobutik här i örebro som har i princip allt man kan tänka sig :D
    Pepparkaksgubben brukar reta mig, haha. Han bah: jaha du ska till den affären nu igen, vi ses omnågra timmar älskling - HAHAHA!!

    Idag har jag en sån där BLÄ dag bara, men ska försöka att rycka upp mig, fast det känns sådär med allt just nu :S

    Hoppas du har en alldeles underbar dag iallafall min vän!!

    Puss och Kraaam på dig <3

    SvaraRadera
  4. Malin:
    Hej bruden!

    Klart man ska hålla koll på varandra och peppa varandra så man kan utvecklas tillsammans :)

    Ta hand om dig och keep on fighting!
    Kram

    SvaraRadera