-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, mars 3

Heavy

backday baby!

Oh - rygg stod på schemat idag och yeah vilket kanonpass! Styrkan på topp och jag fick sjukt bra kontakt i ryggen.
Ibland blir jag lite förvånad över mina vikter jag kör på, haha. Några på gymmet reagerade över vikterna iallafall :D hihi. Hmm jo jag är liten, men stark brukar det heta.
Hoppas man lyckas utveckla den bara också

Sötaste Jenny (min nyfunna rara vän som kommer få stå ut med mig massor framöver, haha) kom förbi och tränade hårt - så otroligt kul med en tjej som tar i och kör hårt på gymmet. Visst finns det många som tränar på ordentligt, men inte många på det gymmet som ger allt och vågar träna tungt när det kommer till fria vikter - you rock girl ;)

Nu ska vi mysa ner oss med film här hemma!!!
Sweet dreams på er!

4 kommentarer:

  1. Heeej min Miss Örebro Prinsessa som snart ska fira jul och nyår!! :D

    Haha vad har du nu för tokigheter för dig vännen?! :P
    Ja jisses jag liiite stressad där med allt runt omkring mig och i huvudet och inte riktigt säker på om det var du... och i villervallan så kommer jag inte på namnet... :D

    Den skiner för fullt här och ska göra i flera dagar till om min widget visar rätt... Den brukar att göra det så jag håller tummen!!

    Vet inte när det blir men framöver någon gång... Idag ska vi däremot på våran vanliga shoppingturné hihi...

    Det är vad dagen har att erbjuda so far... Helgen är bokad till styrkelyfts SM... Så lite ändringar mot mina dagar annars som är prom & gym & soffan ungefär... ;)

    Ha en härlig dag vännen min!! Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hur gick det att mosa ryggen ;)
    Själv kör jag axlar och mage i kväll, finns knappt nåt roligare än axlar hihihi och det är ju en muskel man verkligen ser formas.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Heeeeeeej min heting Miss Karlstad från Sol-staden som är Drottning :D

    Äsch, jag har alltid tokigheter för mig vettu väl :P :D

    Åh du shoppar och shoppar för fullt som vanligt, men visst är det kul att gå omkring och se vad det finns för gott? :)

    Åh vädret är ju alldeles underbart, tack gode gud för solen, för den ger verkligen energi. Snacka om att vi har haft och fortfarande har en låång vinter.

    Hur ser min skönas helg ut nu då?
    Själv ska jag bara ha träning och Arnold webcast inplanerat och inget annat :D
    Sen har min pepparkaksgubbe planerat en mysig date för oss imorgonkväll, hihi. Mysa med middag nämligen.

    Hoppas du får en fantastisk helg vännen!!!
    PUSS och KRAM <3

    SvaraRadera
  4. Malin:
    Hej tjejen!
    Ouch ryggpasset gick sjuukt bra - tungt, strikt och riktigt bra tryck :D

    Det rullar på för dig med ser jag :)
    Hur känns dieten då?

    Önskar dig en fin helg,
    Kram

    SvaraRadera