-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, mars 5

Äntligen helg

och ledig!!

Puh, tuffa dagar och veckor som varit, men nu är det äntligen helg!
Ska bli så skönt att inte ha något jobb inplanerat denna helg, för det var evigheter sen man var helt ledig.

Träningen fortsätter på topp och jag njuter för fullt :D
Sjuk träningsvärk efter onsdagens ryggpass, och idag känns det i armarna efter gårdagens armpass ;)
Idag har det varit vila från styrketräningen, men klämde in lite intervaller efter jobbet.

Nu är jag helt slut i kroppen och ska slänga ner mig i soffan och bara ta det lugnt.

Önskar er en underbar helg
Kram

2 kommentarer:

  1. Haha jag lägger jue ofta in matbilder så man kunde jue tro att jag har en matblogg... ;) En skrev jue och frågade mig om jag äter jämt?! :D

    Heeej min Miss Örebro Prinsessa som är cool!! :D

    It takes one to know one heter det jue hihi...

    Jag älskar att botanisera bland hyllorna och hitta nyheter som jag bara måste prova på... ;)

    Ja man kan verkligen inte tro att man är en bit in i mars nu med all snön och -14 grader på termometern... :S Men som väl är så är det jue sol om dagarna!

    Det blir styrkelyft hela helgen så det blir nog ovanligt tyst ifrån mig i cyberspace... :P

    Tränade idag och sen blev det jue det igen nu kan man jue säga när man roddade... Såg att iform.no kör Arnold live... Mysigt med mys med pepparkaksgubben... Vi i gänget går nog ut och äter i morgon kväll tror jag... :)

    Ha det nu så härligt vännen min!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  2. Heeeeeeeeej min lilla stackars Drottning Von Miss Karlstad, med skadan på lilla fossingen!!

    Åh hoppas det känns bättre vännen?! Att du lyckades asså, jösses fröken du måste ju va mer försiktig!!
    Halsa du för mkt Pepsi max innan tro? hehe, ne skoja bara.. isen ute är inte att leka med nu. Så otroligt halt så man får krypa fram.

    Hur är svullnaden nu då? Tur att du inte fick en spricka eller liknande iallafall vännen. Snart är du på fötter igen ska du se :)

    Oh födelsedag om några dagar, jippi!!! Det ska firas vännen. Kommer du åka till föräldrarna eller får du besök?

    Har du bestämt dig för vilken typ av tårta du ska baka än? (vattnas i min mun, haha).

    Hoppas du får en fin vecka och att du är helt återställd SNART!

    Puss och kram på dig min gulliga hjärtevän!!
    <3

    SvaraRadera