-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, mars 8

Aaaah

så mycket just nu!

- därför bloggandet blivit lidande - MEN jag lovar snart så ska det ändras :P Vänta och se vad lilla jag har haft pågång. Förhoppningsvis är allt klart denna vecka så jag kan dela med mig!!!

Tack för att ni har tålamod och förhoppingsvis tittar in här fortfarande! Haha :)


Ny vecka, nya utmaningar och nya mål!!
- Here we Go, are you with me??

Keep on fighting folks!

6 kommentarer:

  1. Heeej min vän Miss Örebro Prinsessan som än en gång får promenixa och gymma åt sin Drottning!! ;)

    Om vi säger så här så känns det inte sämre i alla fall... :D Det var nog för lite Pepsi Max innanför västen tror jag... Dom hade det inte ens på krogen... skandal lixom hihi... Vi var nästan framme när det hände och det var is hela vägen dit i princip... :S

    Har inte varit och kollat foten på sjukhus något... idag har jag inte tagit av bandaget så jag vet inte hur det ser ut... Tänkte att det får vara ifred och vila... :P

    Vet inte vad det blir på själva födelsedagen ännu... Papsen ska tebax till doktorn igen då... Så vi kanske firar på helgen istället... Inte filurat på tårta heller... har ett experiment på g i ugnen nu däremot... orkar jue inte sitta still... :)

    Tack vännen!! Hoppas oxå att det är bättre snart... Plus är väl att isen hinner smälta innan jag kommer ut igen... ;) Är 4 plus och sol här idag!!

    Ha det nu så bra du med hjärtat!! Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  2. Im all in;-)Gleder meg til å høre mer om hva du har på gang..Ha en fin uke,klem.

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning på din "hemlis" =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Zuzibuz:
    Nu är hemlisen avslöjad :D

    Heeeeeeeeej min lilla sköna Drottning Von Miss Karlstad som skuttar frampå ena benet!!

    Åh hoppas det känns bättre vännen, annars får du ta dig till farbror doktorn tycker jag!!!

    Idag vaknade jag supertidigt, men klart man gör det när man väl har sovmorgon, haha :P

    Usch så tråkigt väder här hos oss idag, hoppas solen skiner på er iallafall!!

    Önskar dig en fin torsdag min vän!!
    PUSS och KRAM <3 i massor!!!

    SvaraRadera
  5. Martine:
    Hej söta rara tjejen :)
    Hoppas allt e underbart med dig.
    Vad skoj att du tittar in här fortfarande, men nu är det annat som gäller, hihi. Hoppas du fortsätter följa mig på BodyNytt!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Malin:
    Hej på dig bruden :D
    NU är hemlisen avslöjad, hihi!!
    Snart är jag igång!!
    Ha en underbar dag! Kraaam

    SvaraRadera