-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, mars 11

Sanningens ögonblick

Yes Äntligen kan jag dela med mig av min spännande Nyhet!!

Som ni själva märkt, har jag haft fullt upp i vardagslivet, vilket har gjort min blogg lidande den senaste tiden. Ni vet att jag för ett tag sedan fick ett spännande och glädjande erbjudande som jag bara inte kunde göra något annat än tacka Ja till... :D

Ni känner ju till KroppsNytt, där jag publicerar mina artiklar om "Vägen till Miss BodyFitness" och nu är det så att jag även har blivit tillfrågad om att börja blogga för KroppsNytt.se och självklart tackade jag JA till erbjudandet!! Nu är avtalet tecknat och en spännande resa och samarbete kommer att inledas.

Så nu hoppas jag att ni fortsätter att följa mig i min Nya blogg på KroppsNytt.se som kommer att vara igång ganska omgående :) Håll utkik på Kroppsnytt eller här så ska jag meddela så fort jag kommit igång!!


Välkomna att följa mig i nya bloggen...

12 kommentarer:

  1. Vad kul Sashli!! Jag följer garanterat med dig dit!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi kommer definitivt att följa med, keep us posted =o)

    SvaraRadera
  3. Har du släppt den stooora bomben nu... :D

    Heeej min Miss Örebro Prinsessa som får skutta fram ute åt mig igen!!

    Det går nog åt rätt håll tror jag... För en gångs skull så lever jag jue i alla fall på stooor fot... ;)

    Vaknade oxå tidigt av ett satans billarm som fortfarande tutar då och då... :S Kunde jag skulle jag gå ut och slå sönder det haha... ;)

    Här har oxå solen försvunnit synd nog... Inte alls lika varmt ute nu och den dumma isen smälter jue inte då... Läste i tidningen att det heter visst svallis... :P

    Ha en härlig dag du med vännen min!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  4. Malin:
    TACK ska du ha tjejen :D
    Glädjer mig!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Tjohoo:
    - haha tack ska ni ha, vem ni nu än är :D Haha!!

    SvaraRadera
  6. Zuzibuz:
    Hihi älskar vår Lilla Miss hemliga Klubb ;)

    Heeeeej min sköna Drottning Von Miss Karlstad som studsar fram för fullt!!

    Hade nån sol idag? här var det grått och trist hela daageen, MEN känns att det är varmare iallafall :)

    Haft en jättemysig lunchdate med pepparkaksgubben idag <3 förutom gymträningen och min gruppass på gymmet . Yes man bor nästan där ni hahaha. Blir lätt så när det är ett stort intresse + jobb :D

    Hoppas du får en fin dag imorgon min vän!!
    Själv ska jag jobba hela fredag och lördag på mitt andra jobb!!

    Puss och kram på dig <3

    SvaraRadera
  7. Hihi me too!! inte alla som har en Miss Hemlig Klubb inte... ;)

    Heeej min härliga Miss Örebro Prinsessa med sin nya body & blingbling!!

    Solen kom allt fram här framåt eftermiddagen... Håller sig jue runt nollan så nu får vi väl hoppas på att köldknäppen är över för denna gången... Annars blir jag knäpp!! ;)

    Härligt med date med pepparkaksgubben... Här har jag i alla fall fixat käk hemma... :D Kommer nog att bo på gymet sen jag oxå när jag väl tar mig ut igen... Lär uppskatta bara det att få promenixa!!

    Ja nu är det jue snart helg igen... Tiden står tydligen inte stilla även om jag gör det haha... ;P Ha nu en underbar dag du med vännen min!!

    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  8. Du kommer rocka sönder Bodynytt hjärtat!<3

    SvaraRadera
  9. GRATTIS! :-)
    Kommer fortsätta att följa dig.

    SvaraRadera
  10. Zuzibuz;
    Heeeeeeeej min sköna Drottning Von Miss Karlstad som snart bor på gymmet, hihi!

    Åh hoppas solen har varit hos dig med idag, för jösses vad underbart VÄDRET blir så fort solen tittar fram :D

    Tiden bara rusar iväg, men det gör inte mig nåt för snart ät våren verkligen här!!

    Är riktigt trött idag, så snart ska jag krypa ned för jobbet kallar imorgon.

    Ha en underbar helg min vän!!!
    Puss och Kram <3

    SvaraRadera
  11. Jenny:
    Gullet, du är så härlig och underbar vännen, Puss!

    Petra:
    Tusen Tack tjejen! :D

    SvaraRadera
  12. Heeej min glittrande Miss Örebro Prinsessa med massor av blingbling! :D

    Ja solen har varit framme här hos mig med och smälter bort all den dumma isen tills jag kommer ut igen... :P

    Det går verklien fort för nu har jag varit hemma i en hel vecka i morgon kväll!! :O

    Är hungrig jag haha så jag ska nog ta och göra mig en liten röra av något slag och mumsa på...

    Sköt om dig nu vännen och zzzov så gott!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera