-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, februari 24

Strålande sol

och ett stort leende på mina läppar!

Helt underbart vad solen skiner idag. Man får ju världens terapi av detta väder.
Visst det är kallt och ruggigt mycket snö överallt, men sålänge solen skiner så är jag nöjd för stunden, hehe.

Precis hemkommen från Universitetet och mumsat i mig min heliga gröt + keso i magen (ovanligt va?, hehe) Helt sjukt, blir ju aldrig trött på det heller, är ju SÅ GOTT! Sen får vi inte glömma mina frön och grönsaker som jag ständigt knaprar på :P
Man blir ju kallad för pippifågel, ekorre, kanin - ja allt möjligt av Mike och av föräldrarna haha - MEN kärt barn har ju faktiskt många namn :D

Plugg, plugg, plugg - mycket av det just nu och ännu mer kommer det bli då vi har börjat med ny kurs. Inte direkt van att börja 8.00 på morgon, så denna vecka har verkligen varit en utmaning, haha. Håller på och vänder tillbaka på dygnet och jag börjar bli bättre på att lägga mig tidigare (än förut iallafall).

Hade gruppträning igår, Street Dance var på tur och jösses vad kul vi hade. Grymt bra tempo i gruppen och jag kunde mata på med ny koreografi.

Idag är det dags att piska ryggen, måste ju växa ordentligt nu! :D

Önskar er en fantastisk skön dag och att solen skiner på er med!

8 kommentarer:

  1. Haha jag var nog trött igår kväll verkar det som... :P

    Heeej min Miss Örebro Prinsessa som gnistrar som den vita snön!! :D

    Det blev gymet även idag och jag har tänkt mig dit i morgon oxå... Annars blir det på fredag efter promenixen... Är nästan som ny igen... Hostar lite och näsan rinner... Men det kan jue ha med kylan ute att göra oxå... ;)

    Ser huset mitt emot att dom som bor högst upp kan inte se något ut längre för det är snö för hela fönstren... :S Måste bli väldigt mörkt inne tycker jag...
    Jaaa det ser precis ut som fluff typ maräng eller vispad äggvita... Vill bara kasta mig ner i det... :P

    Annars är det huvudet upp moch fötterna ner... ;)

    Har precis mumsat i mig en nyttig hemmagjord pizza så nu ska jag väl stå mig ett tag får jag hoppas... Eller rättare sagt så kommer jag jue att ligga ner sen i soffan... Är dax för finalen i So you think you can dance ikväll... :)

    Hoppas att du fick till ett bra pass på gymet vännen!!
    Puss & Kraam min PICS!! :D

    2010-02-24 @ 18:06:27

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, vad solen höjer upp humöret ett snäpp. Är fortfarande hemma och är sjuk men solen lyser in genom fönstret och piggar upp mig.
    Hoppas du får en härlig kväll
    Kram Malin.

    SvaraRadera
  3. Jag Känner att jag måste fylla min kista med diverse Kesoburkar snart också! Jag skiter i magen, keso for life! Ha ha! Satt ju rätt länge idag och pluggade, läste igenom och sådär. Jag tycker det är superkul ändå! Något brev har jag däremot inte hunnit! :S Ses tjejen. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hej på er brudar!! ;D

    Zuzibuz:
    Heeej min underbara härliga tokfia till Drottning Von Miss Karlstad, som fått mig att bli ett frågetecken :D PICS?
    Hmmm - Partner In Crime Sessa?? Haha.

    Mmmm fluffsnö låter gott, :D :P
    Idag var det ju alldeles underbart väder, så jag har njutit av solen!

    Underbart att du är på G igen min Miss, bara att köra på smart, vilket jag vet att du gör!!

    Gott med hemmagord pizza, smaskens. Själv har jag precis mumsat i mig en portion äppelgröt, med vaniljfluff till, mumma mumma ;)
    Gäller att äta ordentligt efter alla pass. Blev inringd att ta ett pass vid 18 idag, då tjejen var dålig som skulle ha det. EFTER det blev det ett riktigt hardcore pass :D Yeah yeah yeah!!

    Snart dags att natta kudden, men inte riktigt än :P

    Puss och kram på dig min toker <3


    Malin:
    Jaaa visst är det helt fantastiskt hur mycket solen kan påverka humöret och energinivån :)
    Ta hand om dig nu tjejen och krya på dig!!
    Hoppas du får det fint!
    Kram!

    Jenny:
    Hahaha, Oh yeah för Keso is the shiet, haha!
    Du kanske har tur och magen är inne i en Keso period :D
    Ja visst är det kul och intressant, håller verkligen med! Haha kom och tänka på dagens "aha" upplevelse - att jag "kännt dig" i 1 dag typ, haha. Inte känns det så :P
    Ja vi ses imorgon fröken piggelin! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Heee min Miss Örebro Prinsessa som sitter på pottan och inte (tj)ärten!! :D Fick du inga BILDER i huvudet... Nästan rätt gissat jue... Parter In Crime Smurfar... ;)

    Mmm visst gör det... Tror att jag ska försöka göra något som liknar snön ute nu... Ett litet experiment kan man väl säga... :P Håller med om härligt väder med soool!!

    Japp mjukstartar för inte ska jag backa igen så snart inte... Wrooom!!

    Gröt och fluff är inte fy skam det heller... Ska snart mumsa i mig min kvällsfluff så jag inte är uppe och ränner i natt... ;) Vad var det för pass som du fick köra idag då?! Smiter nog till gymet i morgon igen jag...

    Ligger i soffan och kikar på finalen till So you think you can dance jag... Sen blir det sängen!!

    Puss & Kraam & Natti natti på dig vännen min!! <3

    SvaraRadera
  6. :) Idag har ju csn kommit så det blir till att fylla på skafferiet ordentligt!! ;P ha ha! Den klassiska veckorhandlingen. Damn I like it! ;P Dagens första kaffe i bibblo nu. Sedan PLUGG! kram

    SvaraRadera
  7. Zuzibuz:
    Heeeeeeeej min underbara fröken som är Drottning Von Miss karlstad <3

    Hoppas att du är HELT återställd nu min vän!
    Oj oj oj vad det smälter nu, överallt verkligen, men jisses vad halt det är så var försiktigt när du sätter ner dina små fötter :)
    Inget ont får ju hända MIN Drottning!!!

    Vad har fröken för planer i helgen då??
    Själv jobbar jag imorgon, sen får jag ha helg en dag, haha! :P

    Hoppas du har haft en underbar dag min vän!

    Många pussar och kramar <3

    SvaraRadera
  8. Jenny:
    Hej stumpan :)

    Hoppas din dag har varit alldeles härlig. Själv är jag totalt slut nu, men men jobb imorgon, sen får det bli helg!

    Tack för senast, vi kommer ha mkt härlig och kul tid tillsammans min nyfunna vän ;)

    Kramar

    SvaraRadera