-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, februari 26

Intensiv vecka

och än är den inte slut!

Måndag: Morgonintervall, jobba, leda 2 gruppass, bröstträning
Tisdag: Morgonpromenad, skola, leda 1 gruppass, intervaller på gym
Onsdag: Morgonpromenad, skola, leda 1 gruppass, ryggträning
Torsdag: Morgonpromenad, skola, leda 1 gruppass, armträning
Fredag: Morgonintervall, jobba, leda 1 gruppass

Lördag: Jobba, axelträning
Söndag: LEDIG och då väntar BEN
______________________

Nya artikeln uppe nu på BodyNytt.se
Check it out!!


Ska svara på era kommentarer så fort jag hinner ;)

Trevlig helg på er!!

4 kommentarer:

  1. Allt nytt ska jue testas av lilla nyfikna jag... :)
    Ja denna gången så köpte jag från deras shop för det var fraktfritt och rabatt... Annars har Bodystore deras produkter mycket billigare...

    Heeej min härligt sprudlande Miss Örebro Prinsessa!! <3

    Ja nu är jag på g igen vännen! Nån måtta får det jue lov att vara... :P Det var inte bara en eller två gånger som jag höll på att dratta på rumpan idag minsann utan massor av gånger... Och helt dränkt i slask av en djävla bildrulle oxå! :( Har du klarat dig då?!

    Inget planerat än förutom att virka då kanske... :D Blir nog någon tur till gymet oxå... Blir det en mysardag med pepparkaksgubben på söndag då?! ;)

    Hoppas att allt är bra med dig och att du har en mysig kväll!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Jo, dagen har varit bra! Har faktiskt pluggat en hel del ! Så det känns ändå som att jag ligger i fas! Vädret är ju däremot halvjobbigt så någon promenad känns inte sådär jätteroligt. Du är verkligen Kalas! Jätteglad att du entrat klassen! :D Hoppas du får en faboulus Lördag och vila ordentligt i helgen! Puss och kram !!

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Om du vill handla mer på Superfruit, så ska ta en titt på ditt mail min Miss, så du inte MISSar det jag skriver :D

    Heeeeeej min bakande super härliga Drottning Von Miss Karlstad med de fantastiska dofterna i köket :D

    Herregud vad goda barsen såg ut!!! Har du hunnit smaska än då??

    Jag har flugit som en vante på alla hala gator, haha men om tur är är man snabb och kan hitta tillbaka balansen :D

    Åh vi måste boka in den där bakar/mys/foto dagen snart tycker jag :D Ska komma och hitta på tokheter med min Miss en hel dag!!!

    Just nu laddas det för fullt inför ett axelpass, jippi!! Haha är jättetrött nu, men vänder väl snart!

    Imorgon får vi mysa till det lite extra, om vi inte ligger utslagna efter benpasset :P :D Haha, ne då, klart vi ska ha mysigt - har vi varje stund vi är tillsammans <3

    Ha en fantastisk fortsatt lördag nu min goding!!

    PUSS och KRAM <3

    SvaraRadera
  4. Jenny:
    Hej girlie :D
    Haha shit vilken smart idé med korten!!! SKa jag med göra!! Bara att nöta in all info man kan hela tiden så ska det gå toppen på tentan.
    Åh längtar tills vi kan börja jogga/springa ihop så fort vädret tillåter!! :)
    Du är ju bara för gullig, Sashli like Jenny, hehe.
    Hoppas du har haft det super vännen!
    Puss och kram!!

    SvaraRadera