-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, februari 22

Började segt

men jädrans "Go" i lilla mig helt plötsligt!!


Hell yeah BABY! Haha, underbart underbart.

Trodde aldrig att jag skulle lyckas vända på dagen och min extremt negtiva inställning när jag vaknade imorse. Allt kändes bara allmänt blä, usch, urk, ouh - yes you name it, men men I did it! ;)

Blev 4 pass idag, hehe
Körde intervaller i förmiddags för att hålla igång konditionen, sen väntade 2 pass efter varandra på gymmet som jag instruerar Boxercise & Styrka
>> därefter hade jag en date med vikterna för ett bröstpass, hehe!
Haha, trivs lite för bra i Fas 1, för energin är ju helt sjuk!

Imorgon dags för en ny delkurs på Universitet, med nytt spännande folk! :)
Dags för kvällsmåletstrax, sen natta kudden.

Sweet dreams på er alla!!

8 kommentarer:

  1. http://www.amazon.com/Happy-Man-Bottle-Stopper/dp/B001F7SGHQ/?tag=oddee-20 Haha han heter Happy Man oxå... ;) Undrar varför alla roliga saker är utomlands för?!

    Heeej min Miss Örebro Prinsessa!! Stämmer nog med myzzzig för jag är inne och myzzzer... :D

    Låter nästan som jag hade det förut när jag hade två nästan tre jobb (exet hade egen vapenaffär) för det var full rulle från morgon till kväll... Då visste jag knappt vad en dator var mer än att jobba vid en... ;)

    Vi får hålla tummarna för båda våra papsingar!! :( Har inte hört något om något men om jag gör det så looovar jag att hojta till...

    När du ler så får du även mig att le vännen... Hihi folk skulle se en när man sitter här solo och fnissar för sig själv... :)

    Puss & Kraam på dig nu och ta hand om dig!! *förmanar* <3

    SvaraRadera
  2. uhm 4 pass? en fitness tjej som du borde väl veta bättre?

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Heeej min rara söta Drottning Von Miss Karlstad som troligen ligger insnöad i sin castle :P :D

    Haha, ännu mer snö!! JÖSSES ASSÅ!!!
    När ska detta sluta egentligen? Vi kommer bli begravda här om detta fortsätter på detta sätt :P

    Ja allt kul verkar finnas bara utomlands, kanske därför folk e mkt roligare där med, haha :D :P

    Hoppas din dag har varit toppn :D
    Själv har jag haft det fullt upp all day long!
    Var ju dags för Street Dancen på kvällen, var ännu ett lyckat pass! :)

    Lovar tar hand om mig och lyssnar på lilla smurfkroppen min :D

    Ja du vännen, att man ler såhär som du säger, hehe. Man måste se helt tokig ut :P

    PUSS och Kram på dig min gulligaste hjärtevän!
    Måste fråga dig en sak, vill du bli in BFF???
    Hehehehehe <3

    SvaraRadera
  4. Kristian:
    Hej på dig med ;P
    Ja du, om du läser lite mer ordentligt så förstår du varför denna fitnessbrud körde 4 pass ;)

    SvaraRadera
  5. Heeej min coola Miss Örebro Prinssesa som krigar för sin Drottning!! :D

    Ja jisses nu kommer det ner mera sådant där vitt fluff från himlen... :P Kommer nog att bli dränkt sen om inte annat när allt det här smälter... Jag kommer väl få älven runt knuten här... :O

    Precis dom har så mycket mer roliga leksaker att leka med... ;P

    Det har rullat på här oxå och nu så är det jue kväll igen... Dagarna springer ifrån mig! Här har det varit trappträning och promenix... Men tycker att street dance låter mera kul... :)

    Det är bra det för vi små smurfar får lov att hålla ihop... Nu blir man lätt blåare av kylan oxå... Men bara inte ett blue mood så... Kan höra ditt skratt nu och pepparkaksgubben som undrar vad det är haha...

    BFF?! Nu tänker jag så att det knakar så att det hörs nog ända hem till dig... BodyFitnessFriend hehe... ;)

    Puss & kraam på dig vännen min!! <3

    SvaraRadera
  6. :) Så bra! Då är allt i sin ordning!! :) Jag glömde läsa igenom anteckningarna igår, så inget kommer nog finnas kvar !Attans! I dag blir en lite lindrigare dag tror jag allt. Hoppas det. :) Ses om 2.5;P Krams

    SvaraRadera
  7. Zuzibuz:
    BBF :D = Best Friends Forever!!!
    Haha men tycker din variant låter spännande med, hehe!

    Heeeeeeeej min sköna Drottning Von Miss Karlstad som troligen strålar lika fint som solen idag!! :D

    Hurtiga fröken är tillbaka märker jag, härligt härligt. Blir det gymmet snart eller?
    Är du helt återställd nu då? *hoppas hoppas*
    Mitt höll ju i Såå jobbigt länge, halsen och näsan ville inte riktigt :S

    Haha, ja smurfklubben måste va extra rädda om sig!! Ena ingången till port är helt igensnöad, haha. Min pepparkaksgubbe ringde och berätta när jag var i skolan, men inte trodde jag att det var SÅÅ mkt snö tills jag säg det med egna ögon, :D
    Ser roligt ut, speciellt när det ser ut som mjk fluff som man skulle vilja hoppa ner i, Haha! :P

    Allt bra annars då med min Smurf In Crime? :)

    Själv kom jag hem från plugget nyss, snart matdags och lite senare väntar gymmet och ett hardcore rygg pass :P

    Puss och Kram på dig Vännen!! <3

    SvaraRadera
  8. Jenny:
    Hej Piggelin kvinnan :D
    Äsch vi grejjar allt detta ska du se. Får bli mkt plugg, men men så länge man har Keso, frön och gröt i "systemet" så ska det väl funka :P
    Ses imorgon gullet!
    Kraam

    SvaraRadera