-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, februari 27

Ladda ladda

Ladda!!

Oh äntligen helg för mig med nu!
Sitter här och laddar inför ett hardcore axelpass - ooooh yeah Baby!! Nu ska dem jäklarna växa! Jag vill också ha mega bollar till axlar, precis som Mikee, haha!

Man kan utvecklas, bara man ger allt och har tålamod!!
Ska se om jag hittar några gamla bilder på mig som jag kan lägga upp och jämföra med ;)

Sen blir det mys ikväll framför tv:n och melodifestivalen med älsklingen!


Ha en mysig lördagskväll mina härliga läsare!! kram

6 kommentarer:

  1. Jaaaaa jämföra bilder...sånt är kul =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Malin:
    Härligt att du är igång tjejen, ser att du kör så det ryker!! :D Lovely!

    Måste fråga bara, hur lång är du? (med tanke på din målvikt) ;)

    Yes, ska försöka hitta före bilder!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej! Ännu kortare än dig =) är bara 150 cm. Vi är en del kortisar...du, jag, Susanne... Kram

    SvaraRadera
  4. Men gud har jag inte varit vaken nu igen... Vad missade jag för något nu då tro?! Jag är hopplös!! :D

    Heeej min fartiga Miss Örebro Prinsessa som borde hjälpa sin Drottning med att äta upp allt... ;P

    Jag har smaskat i mig en minsann och det var mumsfillibabba... Råkade bli förrätt istället för efterrätt hihi...

    For omkring på det viset igår jag så tur att man har mer än en vante på sig... Pinnar man på fort nog så hinner man inte fara omkull... :D

    Säg till bara så drar jag iväg på en shoppingturné innan så att vi har lite av varje att leka med i köket... Pepparkaksgubben kan städa haha... ;)

    Laddar för fullt med prottepaj i magen jag och sen blir jag en soffpotatis... :P

    Så imorgon får det väl lov att vara fart på mig när ni myser... Nån måste jue hålla ställningarna menar jag... :)

    Ha nu en härlig kväll vännen min!!
    Puss och Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  5. Jag och mina ideér, men de är ganska bra ändå! Sitter med korten nu! Haha! Sällskapsspel á la Jenny! Jag längtar också till springtider!!! det kommer bli grymt! När kommer du på Kesoparty hos mig då;)? ha ha! Jenny likes sashli tooo! Ses i morgon heting! PUSS!

    SvaraRadera
  6. Malin:
    Oh, välkommen till Smurfklubben då :D Haha!
    Ha en underbar vecka nu tjejen!
    Kram

    Zuzibuz:
    Heeeeeeeeej min lilla Drottning Von Miss Karlstad som smaskar för mig med tills jag kan smaska med dig, haha!

    Hoppas du har haft en underbar söndag min vän!
    oouf, precis hemkommen från ett benpass, hahaha JÖSSES säger jag bara. Körde på TUNGT kan jag lova, tog i för dig med sörru :D

    Absolut, vi får boka in!!
    Ska också på shoppingturne då, kan jag få med mig lite persiska kryddor oh annat skoj till våra experiment ;D

    Ny vecka imorgon, då blir det full fart igen för lilla mig!
    Fas 1 i dieten rullar på riktigt bra faktiskt, så kommer ligga kvar i denna period ett tag till ;)

    Hur mår min Miss i ryggen då? Nerverna går väl inte dig på nerverna hoppas jag hoho va rolig jag är, haha :P :D

    Önskar dig en UNDERBAR vecka min PICS :D
    Puss och Kram <3


    Jenny:
    Hej godingen :D
    Ta med dig ditt spel så får jag titta!! Hehe. Kesoparty it is then!!! Haha, ska vi allt se till att boka in oss på!!
    Yes, ses imorgon baby :D
    Puss o kram!!

    SvaraRadera