-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, februari 2

Fullt ös

- medvetslös
hahaha nej inte riktigt så men nästan ;)

Plugg
Jobb
Träning
Jobb
Träning
Plugg
Träning


Det har varit fullt upp dessa två dagar och så som det ser ut nu kommer hela veckan att se lika fullspäckad ut. På söndag blir det lite mer avkoppling :)
Dieten har gått bra och träningen har varit på topp. Mycket förbränningsträning och gruppträning nu, vilket jag bara älskar!!
Vi kommer ha ett nytt grupp pass på gymmet, 80-tals gympa - och gissa vem som ska hålla i det med :D haha Meee! Jösses så kul det ska bli!
Streetdancen som jag håller i är riktigt poppis, även Styrka och Boxercise - så jag satsar på att kunna locka folk även till detta passet. Premiär nu på torsdag!!
Nu ska det slappas lite i soffan, innan det är dags att krama kudden!!
Sweet dreams på er!

3 kommentarer:

  1. Godmorgen!
    Ja,får gi det litt tid og ta babysteps som Zuzz sier.. :-)
    Blir gymdags igjen her nu snart,lader upp m dundergrøt.
    Ready,set,go!

    Gradestokken viser ikke så altfor mange minusgrader,men siden det ligger ved kysten er det veldig kjølig,blir rått pga klimaforskjellen fra Østlandet.
    Hur er det hos er?

    Ha en underbar Onsdag,puss

    SvaraRadera
  2. Heeej min goa piggelin Miss Örebro Prinsessa!!

    Då får jue jag kärlek till max här nu då som jag surplar i mig denna dryck... Att det åker ner en bars oxå måste jue bara vara som ny energi lixom... :P

    Hoppas jag med för inte kul om han mister synen... Risken finns då han är diabetiker... :(

    Är som väl är inte totalt däckad så jag försöker att sysselsätta mig lite här även om jag inte orkar med promenix och gymet... Nu har jag diskat så dax för lite vila igen... :)

    Ja jisses nu har vi verkligen fått vinter för en gångs skull... Tror att den 17 mars så kommer våren... ;)

    Har brytit ut nu så nu kan det inte gå annat än åt rätt håll! Tack vännen min!! Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  3. Martine:
    Hej gumman!
    Hoppas du har haft en fantastisk vecka och att helgen blir mysig och avkopplande för dig!!

    Puss!!


    Zuzibuz:
    Heeeeeeeeeeeej min underbara mysiga Drottning Von Mis Karlstaad :D

    Det var allt föööör längesedan juuue, men lilla jag har haft så fullt upp, precis hela tiden, men ikväll och imorgon är det MYS faktor och tung träning som gällt/gäller :D

    Just nu är vi hemkomna från ett äkta hardcorepass, axlar fck sig en sjuk omgång idag, wow så härligt skönt det var!!!

    Hoppas allt är bra med dig min sköna!

    Du, det där jag skrev om i Miss Hemliga klubben, TACK min vän för din omtanke!! ...det betyder så oerhört mycket <3 .. jag hoppas vi kan hitta på något verkligen!!

    Nu sitter jag och pepparkaksgubben framför tvn med melodifestivalen och skrattar ihjäl oss, hahah - HERREGUD!!!

    Önskar dig en underbar kväll min bästa Zuzibuz!!!!
    PUSS och KRAM <3

    SvaraRadera