-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, februari 4

Redan torsdag

Dagarna bara flyger förbi

Mycket som händer just nu - mycket i skolan, på jobben, träningen, dieten ...ja fullt upp hela tiden, men samtidigt trivs jag att ha såhär mycket att göra. Inte hela tiden med i perioder är det skönt att vara igång hela tiden.

Längtar till helgen, så man får koppla av och bara ha träningen att tänka på :)

Idag är det premiär för 80 tals Gympan som jag ska hålla i, haha - jösses vad kul det ska bli. Blev precis klar med alla låtar så nu sitter jag här innan jag ska iväg på lite ärenden innan jobbet kallar.

Bild: Google

Dieten rullar på och det känns bättre för varje dag.
Jag har alltid jättesvårt att komma igång och komma in i rutinerna under första 2 veckorna när jag sätter igång en diet. Inte det att jag fuskar eller nåt, men jag får verkligen kämpa och fokusera på målet i början, sen efter 1,5-2 veckor då är freak Sashli On, haha!

Snart är det helg!
Hoppas ni har haft en fin torsdag.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar