-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, februari 21

SPÄNNANDE Nyheter!!!

Åh nu händer det grejer!!!

Yeeeeaaaj säger jag bara :D
- fått förfrågan om något riktigt häftigt och klart jag tackade JA!
Kan inte riktigt avslöja vad det är än men snaaart kan jag dela med mig!!! Promise!

Håll utkik här på bloggen så delar jag med mig så fort allt är "klart".

___________________

Träningen just nu går riktigt bra och jag kör på för fullt. Har blivit mycket tunga och stentuffa pass på gymmet och jag är inne i en period i träningen då motivationen är maxad, desamma gäller viljan!


Kosten och kalorierna ligger på stort plus för att vara mig, vilket har resulterat i sjukt bra träningspass på gymmet. Snart kommer detta justeras, då jag i mars ska inleda Fas 2 i min dietplan - vilket nnebär att börja dra ner lite på maten, för att börja sakta gå ner i vikt.

Tycker om att dela upp mina planer i små delmål, då det sporrar mig mycket mer och jag kan hålla fokus till 100%.


Idag väntar BEN på gymmet - so may God have mercy, haha!


Trevlig Söndag!

8 kommentarer:

  1. Spännande, ser fram emot vad du har att berätta =)

    Ha en skön kväll/ Malin.

    SvaraRadera
  2. Ja kul när det kommer lite nytt att krydda tillvaron med... :P

    Heeej min härliga Miss Örebro Prinsessa med ny body... :D

    Aha... ska genast kolla Miss Hemliga Klubben bara som jag har sett klart på 24 på teven... :)

    Det är banne mig lättare att ta sig fram till fots snart än med bil i alla fall... Är jue så trångt så att bara vi små smurfar får plats... :D

    Önskar att mina päron kunde göra så oxå... Grannarna var snälla och hjälpte dom idag... Mamsen får jue skotta allt själv när papsen är dålig... Han försökte idag och nu ser han inte på ena ögat igen... en ny blödning och den andra var inte bra innan... :( Till farbror doktorn igen!

    Har varit ute på äventyr med mamsen idag och vi har shoppat så att vi ska klara av ännu en ny snöstorm haha... Vi vimsade omkring lite oxå... ;)

    Ska ge mig iväg till gymet i morgon... Just nu är det -21 grader kallt ute!! :O

    Puss & Kraam på dig vännen!! Ha nu en bra kväll!! <3

    SvaraRadera
  3. Spennende å høre hva du har på gang,håper du får en fin uke:-)Klem.

    SvaraRadera
  4. Jag undrar, börjar du med oss i morgon:)/ Jenny!

    SvaraRadera
  5. Malin:
    Hej tjejen!
    Ska bli kul att få berätta snart ;)

    Önskar dig en toppenstart på veckan!
    _________________________________

    Zuzibuz:
    Heeeeeeeeej min lilla busfrö till Drottning Von Miss Karlstad!!

    Hoppas du har fått en dunder start på veckan! Själv har jag kännt mig såå seeeg hela dagen. Kanske beror på de tunga hardcore passen från helgen, haha. Känner mig helt finito i kroppen. Men men bara att bita ihop då det väntar mig MINST 3 pass idag, haha. Box och Styrka som ja ska leda, sen ska mina tuttar pumpas :P

    Men usch då :( Hoppas han återhämtar sig!
    Hur gamla är din föräldrar?
    Ordnar nog upp sig ska du se <3

    Kommer du till gymmet idag då? För vädret verkar hålla i siig??!! Hjäälp, haha!

    Puss och kram på dig min häriga VÄN!! <3
    ________________________________

    Martine:
    Hej tjejen, du är saknad ska du veta :)

    Önskar dig en fantastisk vecka!! Kraam!
    ________________________________

    Jenny:
    Yes, box :D
    Imorgon kommer lilla jag
    (jösses vad tidigt vi börjar, haha)
    :)

    SvaraRadera
  6. Haha ja kan jag inte få en sådan när jag fyller år?! ;)

    Heeej min Miss Örebro isPrinsessa eller kanske snö nu!! :D

    Kan nog vara all din träning vännen plus att du är en liten nattuggla som mig... Blev det något bakat för dig?! Här har jag precis mumsat i mig fluff och nu ska jag leta mig in i duschen... :P Jag har även tryckt på shoppingknappen så nu kommer det hem en pulsklocka till mig som motivationsboost oxå...

    Det hoppas jag med för det har strulat fram och tebax en längre tid nu tyvärr... :( Risken med en operation är att han kan bli blind så dom har bara lasrat och hoppats på att blödningen ska ge med sig... Papsen är 69 och mamsen är 67 år...

    Haha ja jisses här har det snöat igen nu... Men är inte lika kallt som nattens -23 i alla fall... :O Men kör hemma idag med dom träningsprylarna jag har för jag fick sådan värk igår i dom trasiga nerverna av kylan... :P

    Puss och kraam på dig vännen min!! Och spring nu inte i väggen min eldsjäl!! <3

    SvaraRadera
  7. :) Fan va kul!! =0).
    JO, det är verkligen supertidigt vi börjar, och jag har sett att det ser så ut på hela schemat. Förra gången sa marklund att det var schemafel och vi började kvart över nio när det stod åtta , istället. Vi får hoppas på det nu också!! :)

    SvaraRadera
  8. Zuzibuz:
    Hahaha vem vet du kanske får en sån lilla Missy :P :D
    Var kan man hitta snoppgubben då?? Hahaha!

    Heeeeej min härliga gullevän Drottning Von Miss Karlstad, som bara e föö mysig :D

    Hoppas du har haft en härlig dag min vän! Själv har jag haft fuuuullt upp hela dagen. Samma imorgon, skola från 8-17, sen jobb 18-20, hihi! Tur att det är vilodag från styrketräningen :P

    :( håller tummarna att allt ordnar sig för din lilla pappa och hans ögon.
    Håller även tummarna förmin pappa med jobb :S

    Åh, e jag din lilla eldsjäl?? *ler stooort och rodnar* hihihi, oj vilket leende jag har på mina läppar nu :D

    PUSSIPUSS på dig MIN bästa Zuzibuz <3
    __________________________________

    Jenny:
    Ja det ska bli superskoj :)
    Urk, kommer vara som en zombie imororgon, jag varnar dig, haha :P :D
    Bäst att man kommer isäng snart då, hihi!
    Ja vi får hoppas att han säger det är schema fel! Cya girlie!

    SvaraRadera