-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, februari 17

Artikel - BodyNytt

Nu är min nya artikel uppe på BodyNytt
Klicka er fram för att läsa om ni nu inte redan gjort det ;)

Annars är det full fart som vanligt här. Skola, jobb och träning - same old, same old.
Dags för 80 tals gympa imorgon igen, hihi - så kul ju!!

Åh längtar bara så otroligt mycket efter sol, värme och vår just nu. Tänk er att få känna vårsolen mot kroppen, den där speciella värmen som helt enkelt bara är magisk då man får känna första riktiga vårsolen. Då man kan skippa jackan och bara ha en tunnare tröja på sig. Höra fåglarna,känna doften av blommor, känna doften av VÅR

..... åååååååååh jag vill ha vår NU :D

Snart kommer väl våren, man får ha lite mer tålamod!

Sweet dreams på er!

6 kommentarer:

  1. Heeej min Miss Örebro Prinsessa (inte) på ärten som är piggelin!! :D

    Japp lovar att ta det lugnt för jag orkar inte annat märkte jag... Fick jue flås och puls av ingenting typ... Men styrkan var kvar i alla fall som väl är... Så i morgon tar jag mig en tur till gymet igen... :P

    Underbart när det väl sker och alla blommor som börjar att knoppas upp ur backen... Brukar alltid kika efter första krokusarna och så när jag är ute på promenix... :) Nu snöar det jue stooora flingor!!

    Medlemskväll på gymet idag... i morgon träning igen... Sen måste jag blinka i ögat åt någon så jag får hjälp med bil att hämta hem mitt överkast... ;) Min faster som är mycket äldre än min pappa fyller 85 bast... Sen tar jag dagen som den kommer... Du/ni då?!

    Får väl lov att säga god morgon jag för jag hann jue smita i säng... Hoppas att du har sovit gott vännen!! Puss och kraam!! <3

    Ps. Våren kommer den 17 mars... ;P

    SvaraRadera
  2. Zuzibuz:
    Heeej min sköna härliga Drottning Von Miss Karlstad :D

    Wow, härligt att styrkan är på topp :D Viktigast ju!! Flåset kan man alltid fixa till så fort solen vill titta fram, eller trampa hemma så fort du är friskus till 100% ;)

    Spännande med medlemskväll! Synd att jag inte bor i sola staden, hade man kunnat komma på sånt med och träna på SATS :)

    Jasså? Vår 17 mars :D Ser jag fram emot!!
    Passar ju alldeles utmärkt, då vi firar Iransk jul/nyår den 20 mars :)
    Då kommer vi till Karlstad den helgen. Hade varit kul att komma och gästträna på SATS då, men kostar ju skjortan bara :S

    Blir gymmet för oss båda, jag ska ju ha 80 tals gympan idag :D hihi, så skoj!! Sen är det armarna som ska få sig en omgång!

    Ha det så mysigt på medlemskvällen nu min vän!!
    Puss och kram massor!! <3

    SvaraRadera
  3. Haha ja det skulle vara kul och testa om det verkligen fungerar... :P

    Heeej min VÅRan Miss Örebro Prinsessa!! (delar med mig liiite av dig till pepparkaksgubben :D)

    Ja precis för flåset beror nog mycket på att jag är lite tät än... Snackade med en snubbe på gymet och han hade hört fler som haft samma symptom och i flera veckor... Tur att päronens gåband kommer i vecka 11 då... ;)

    Då kunde vi skrika på varandra på gymet go go girl!! Och så kunde du ha pass där som jag kunde vimsa runt på... :)

    Där ser man för Irland firar väl sin nationaldag då på min dag har jag för mig... St Patricks day... Härligt att få fira jul/nyår igen!! Har ni något mer kul hyss för er då?!
    Du kan gå och träna med mig så kostar det 60 kronor istället för 100 kronor... Såg BTB har gratis träningspass nu annars med kupong i Tryck... Kan nog fixa till nåt på gymet för dig annars ska du se... ;)

    Har du sådana där fina kläder på dig oxå då som typ Susanne "kniiip" Lanefelt?! :D Imorgon ska nog mina armar få sig en omgång... Startar lite löugnt så där... :P

    Ska se om jag kan få mig en pratstund med Grappo (tidigare bandyspelare) som jobbar på Team Sportia om han fått hem några nya träningsskor åt mig i Asics...

    Ha det nu så kul på din 80-talskväll!! :D
    Puss & Kraam vännen!! <3

    SvaraRadera
  4. Zuzibuz:
    Hej min flygande och dundrande Drottning Von Miss Karlstad :D Haha!!

    Haha åh tänk om vi bodde i samma stad, det hade varit grejer det :D fast kanske tur för folket runt om oss, haha :P

    Om vi hittar på mer skoj? Syftade du på Iransk jul/nyår eller?
    Mycket gamla traditioner och seder, delar julklappr (IGEN, hihi) och njuter av varandras sällskap, otroligt god mat och sötsaker :)

    Nee, de har ju ändrat till 100 kr annars kostar det hela 150 kr :S mamma är ju medlem som du kommer ihåg :)
    Jaja ordnar sig!

    Hahaha NEJ inga "knip"kläder här inte, så mycket får jag inte i lön, haha! :D

    Hur var det på öppethus då?? Fick du med dig något spännande?? Nyfiken som jag är!

    Vi hade så skoj på 80-tals gympan :D Mycket skratt, svett och tårar :P

    Sov så gott sen min vän!!!!
    Puss och kram i massor <3

    SvaraRadera
  5. Heeej min Miss Örebro Prinsessa som alltid får mig att skratta!! :D

    To much to handle kanske så lika bra att vi regerar i varsin stad... Vi är jue inte så långt ifrån varandra i alla fall... Är det inte hälsomässa hos dig nu i helgen?! :P

    Nästan fusk det där med att få fira jul en gång till hihi... Tur att jag snart fyller år då så jag får paket jag med... ;) Undrar om någon mer äter om jag gör en nyttig tårta?!

    Men jag har för mig att det alltid har varit 100 kronor och 60 med medlem... Jag har jue varit där sedan det öppnade... :) Men dom kan jue ändrat fram och tebax under tiden utan jag uppmärksammat det...

    Men det får dom väl lov att sponsra dig med när du kniiiper fulla hus... :D

    Jag var aldrig iväg för det brukar inte vara så speciellt... Är snöstorm ute och jag ska inte träna förens i morgon så jag kurerar och vilar mig inför det istället... :P

    Härligt!! Här sitter jag och skrattar åt mess som en kompis skickar till mig... Annars har jag sett på teven... Spännande när Anja åkte!! :O

    Natti natti vännen och zzzov så gott!!
    Puss och kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  6. ZuzibuZ:
    Heeeeeeeeej min glada tokfia till Drottning Von Miss Karlstad! :D

    FUSK, jag vill också ha ditt tel nr, haha :D :P så jag kan uppdatera med dig mer ofta tänkte jag!!

    To much to handle - är precis vad det skulle bli *skrattar här*

    Kom och tänka på en sak när jag tänkte på oss på samma ställe, haha - häromdagen när jag skulle hälla över musli i min lilla musliburk som jag brukar ha framme lyckades jag få i muslin precis över hela köksgolvet förutom i burken HAHA, alla frön och gryn var som på rymmen, vet inte hur fasen de hamna bakom/under/över vissa ställen, HAHA - det enda som skulle saknas då var du och dina mjölk eller ägg spill hade vi kletat in oss för fullt :P (ser du bilden) *skrattar högt*

    Hehe JAG äter gärna din nyttiga tårta!!!! Flera biltar om du så nu vill, haha! Då ska lilla fröken få sin en liten present kan jag avslöja :D 17 mars vet jag allt att du fyller ;)

    Idag är det vila från styrketräningen för min del,men ska nog dig för att köra kondition :) Haha man kan ju knappt hålla sig borta från stället!

    Ha en underbar fredag nu min gulliga hjärtevän!!
    PUSS och KRAM <3

    SvaraRadera