-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, februari 19

Underskatta inte hjärnan!

Olny srmat poelpe can raed tihs.

I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn’t mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm.. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs psas it on !!

__________________________________________

Hur häftigt är inte det? :D

Nu har det fixats lite ärenden på morgonen sen ska det städas och tvättas här hemma.
-> därefter väntar ett konditionspass på gymmet!!

Ha en fantastisk fredag!!

7 kommentarer:

  1. Heeej min härliga Miss Örebro Prinsessa inte på ärten utan frön och gryn!! Låter nästan som en bulle i ugnen... ;D

    Din mamma har jue det fast bara hemnumret... Kan lämna mobilnumret i våran Hemliga Klubb om du vill... För då kan du få bild på mitt spill idag... :P

    Handle är verkligen rätt ord alltså haha... Far ur händerna!!

    Ja hur kan det bli så mycket av så lite lixom?! Det rymmer jue iväg överallt... Tänk om man hade sådant spring i benen... Idag var det sojamjölkens tur att inte vilja vara instängd i varken tetraförpackningen eller min shaker... Så över hela köksbänken mer eller mindre... Då hade nog inte din musli tagit sig så långt i alla fall... :D

    Vi kan nog dela på den du och jag... För jag vet jue vad mina nära och kära tycker om mina experiment när dom ser dom på bild... För smaka är jue alldeles för farligt det... ;)

    Kondition lär det allt bli här om jag ska ge mig ut och plumsa fram i all den här snön som har kommit ner... Tur att jag inte har så långt till gymet... Och hoppas även på medvind... :P

    Ha nu en härlig dag vännen min! (men hjälp vilken hicka jag fått!!) Puss & Kraam i massor!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Oj jösses har du hunnit med ärenden fast kl bara var 6.30...tidigt uppe?

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det gick ju att läsa =) Har för mig att jag läst något liknande fast på svenska.. Ganska intressant iaf 0)

    SvaraRadera
  4. Ebba- ja på mjölk kartongerna finns det =)

    SvaraRadera
  5. Zuzibuz:
    Men åååååååh har glömt min mobil i skåpet på gymmet, blir att hämta den imorgon då ;)

    Heeeeeej min spillis till fröken som ska bjuda mig på sin tårta när hon fyller år Drottning Von MIss Karlstad, eftersom vi ska fira henne har jag bestämt, då ett paket väntar henne!! Haha slå det namnet du :P :D

    Herre min gud, tänk dig mig och dig bakandes då - vilken kombo :D Hahaha! Hälften kommer ligga på golvet, och även vi eftersom jag hatar att slänga :D Haha. Tur att du alltid har det välstädat hemma hos dig då :D

    Deal, då delar vi på den *mumma* :D Hehe!

    Blidde 2 konditionspass idag, hihi - busigt värre, eller kanske ska säga tokigt värre!
    Ibland undrar jag om det finns nån stoppknapp på lilla mig :P

    Hoppas din dag varit toppen och att du inte försvunnit i all snö! Nästan så man fick simma sig fram :P

    Ta hand om dig min vääään!!!
    Puss och kraaam <3


    Malin:
    Hej hej!

    Idag blev det väldigt tidigt, haha hade svårt att somna om, men annars är jag inte igång så tidigt!
    Trevlig helg på dig!

    Ebba:
    Hej tjejen!
    Kul att du tittar in och lämnar spår hos mig!
    Visst är det häftigt med texten :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Haha ja då får du se på mer vad som har hänt här idag... Allt hamnar inte i magen om jag säger så... ;)

    Heeej Min Miss Örebro Prinsessa med Pippi på Paket som säger kukeliku!! :D Tänk om jag kanske stavar lika bra som jag spiller... ;)

    Åååh jisses vilken syn!! Jag kanske ska ge dig ett stooort förkläde i jul/nyårs present nu då... :P Jag hatar oxå att slänga något så nog kommer det att torkas golv alltid... :D

    Har hittat ett barsrecept som jag ska testa nu med viss modifiering... Kanske kan man göra en hel tårta utav det sen... :)

    Blev bara promenixen till och från gymet idag här... Men det var nästan som att simma fram... Åtminstone vada fram i snön... :O Hittar du inte den knappen som jag hittar shoppingknappen?! ;)

    Gick ide ikväll och bara tagit det lugnt... Ja förutom i köket då förstås... :P Ha nu en mysig kväll vännen och zzzov så gott!!

    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  7. Zuzibuz:
    Heeej min härliga glädjespridare Drottning Von Miss Karlstad som värmer mitt hjärta i denna kyla :D *hihi*

    OJ OJ OJ JÖSSES vilket väder!!!!!!
    Haha knappt att jag kom hem asså, snö till midjan i princip och jag höll på att bli en ispinne på vägen hem - men I MADE IT!! Jippi!!! *haha*

    Vi kanske ska uppfinna en auto-golv-torkare-som-städar-efter-MISSöden, hahaha :D där fick jag allt till det :D

    MUMMA som vi ska mumsa din kalas tårta, hehe!!

    Haha - så du har inte tröttnat på din pippifågel än då??? Du lär ju inte glömma bort mig så länge den låter :P

    När vi gick till gymmet kom man ju knappt fram, man visste knappt vartman skulle sätta foten. Helt otroligt!

    Hoppas fröken har myst för fullt hemma ikväll!

    Puss och kram på dig godingen!!! <3

    SvaraRadera