-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, februari 16

Måndag

igen och tiden bara flyger förbi

Veckorna bara förvinner tycker jag, känns som det nyss var måndag då jag var på gymmet och hade mina 2 pass, Box och Styrka.
Jaja det är ju bara bra för då går vi bara snabbare mot våren och solen :D

Sjukt vilken lång och kall vinter det har varit i år, kommer knappt ihåg när det var så här vitt och kallt senast.

Träningen går i 180 och styrkan sitter kvar, jag ökar i styrka och har en härlig kontakt hela passet genom - så underbart!
Lördagens pass blev axlar och igår var det benens tur, holy crap säger jag bara!!
Har knappt kunnat gå idag, så ni kan tänka er hur kul alla hade åt mig när jag ledde mina pass, haha - verkade som att de njöt av att jag fick lida för en gångs skull :P

Inte den roligaste uppdateringen kanske, men jag försöker uppdaterat iallafall så gott jag kan och hinner :)

Önskar er en härlig vecka!
Kram

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Kan man dricka detta istället för att äta middag om man vill gå ner i vikt? (tränar inte) ?
    Finns så mycket man kan välja bland.

    http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=visa_artikel&lager=Betyg_L&artnr=7354r&BetygAntal=20&BetygStart=20&Betygsfaktor=1
    Tacksam för hjälp ! =)

    SvaraRadera
  2. Heeej och god morgon min Miss Örebro Prinsessa från en som hade grus i ögat vid den tiden... ;) För en gångs skull så hann jag i säng före dig!

    Jag är fortfarande tät men det går åt rätt håll... Är jue inte lika hängig nu så igår blev det en promenix... Mjukstartar lite så där du vet... :)

    Jag tog bara topparna och liiite till för det var jue så slitet mitt bebishår... Brukar klippa mig var sjätte vecka ungefär... dels för att det växer som ogräs plus slits... Nu hann det gå nio veckor... :P

    Det är kallare igen här oxå och snöar både idag och igår små små flingor... Allt är klätt med vit frost igen så det är jue fint... Men solen lyser med sin frånvaro...

    Bra att du tar tillvara på livet vännen och myser!! Många är för dåliga på det och bara rusar igenom livet och tror att dom ska hinna det sen... Det vet man jue inte så lev NU... <3

    Tack!! Nu är det dax att bli piggelin igen... :D Ha det nu så bra du med!! Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Heeeeeeej min härliga Drottning Von Miss Karlstad!

    Åh vad härligt att du börjar komma på fötter igen, sakta men säkert är du snart helt återställd :D Jaaa - äntligen!!

    Snö snö snö och ännu mer snö här, haha tar ju aldrig slut detta. Jag vill ha vår, sol och värme nu ju!!
    Fast det positiva e ju att det är rätt tillfälle att bygga, träna tungt och äta mkt kalorier ;) Jag njuter så länge jag fortfarande är i Fas 1 i min diet, hehe :P

    Ja, det gäller att ta vara på varje stund, för man vet aldrig hur morgondagen kan se ut. Finns ju inga garantier i livet dessvärre, så man får leva fullt ut och ta en dag i taget :)

    Ser att lilla fröken har shoppat lite med :) Det är ju så gott med torkade bär!

    Sov så gott den min vän och sweeeet dreaams!!

    Puss och kram på dig min bästa fröken <3

    SvaraRadera
  4. Elena:
    Hejtjejen!

    Vid vilken tid hade du tänkt dig dricka detta?

    Jag tycker du ska satsa på att äta istället för att dricka dina kalorier :)

    Tyckte att det stod att 1 port innehåller 167 kcal, så varför inte äta istället?

    Återkom till mig om du har fler funderingar!
    :) Mvh

    SvaraRadera
  5. Heeej min Miss Örebro Prinsessa!!

    Ja fast just nu så sitter jag på rumpan... :D Tror faktiskt att det blir gymet i morgon nu... Kan alltid köra min rehab i alla fall...

    Vet en som inte är glad åt denna snön och det är mamsen som får skotta... :P Det snöar än här!! Nu har vi verkligen fått en ordentlig vinter...
    Precis för nu behöver man jue det där lilla extra... Men blir nog till att jag får ta och röra mer på mig sen nu om man säger så... ;)

    Lever för dagen jag och har alltid gjort... Vet inte om det är för allt som har hänt mig eller om jag skulle ha varit sådan ändå... Lite har det nog säkert format mig... :)

    Är en expert på att shoppa haha... Men man ska jue vara bra på något... Älskar bär och frukt av alla de slag... :P

    Sov nu så gott du med vännen min och dröm sött!
    Puss och kraam i massor!! <3

    SvaraRadera
  6. Zuzibuz:
    Heeeej min fröken mitt i natten, Drottning Von Miss Karlstad :D

    Så härligt att du är igång igen - Jippi :D
    Skynda långsamt nu bara, även om du troligen vill bosätta dig på gymmet just nu :P
    Kommer ju ihåg hur det var själv när man sjuk.
    Men snaart är du igång på full speed!

    Åh jag längtar tills det är vår, sol och värme ute - tänk dig solen värmandes mot huden :D

    Hur ser resten av veckan ut då för min fröken?

    Sov så gott nu min vän och sweet dreams!
    Puss och kram <3

    SvaraRadera