-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, januari 25

Trött men glad

Oh vilken dag idag :D

Mycket träning, mycket nöje - underbar start på veckan!!

Började dagen med intervaller idag.
Måste få upp konditionen igen för den försvann ju snabbt under alla dagar jag låg hemma sjuk.

På kvällen hade jag hand om gruppträning på gymmet - 2 pass varje måndag
18-19 Boxercise, 19-20 Styrka

> Därefter var det dags att döda framsida lår - haha jag var helt slut, men det blev riktigt bra pass faktiskt.

Nu sitter jag här och försöker varva ner inför morgondagen :)
Dags för en kopp te nu.

Sweet dreams på er!!

6 kommentarer:

  1. Heeej min Miss Örebro Prinsessa med överraskningar i massor!! :D

    Japp!! Och det gäller båda vägarna... Blir du glad så blir jag glad... :)
    Såg allt det för det är en av mina favvobars!! :P Så den ska jag avnjuta under högtidliga former på lördag... Det är strängerligen förbjudet att tassa upp på natten och mumsa i sig den... ;)
    Hihi men jag vill jue oxå hitta på något jue!! Vänta du bara...

    Mmm kan allt tänka mig det jag... ;) Men din mamma sa i alla fall att jag var söt i min mössa så det så... :D

    Så det var det som det smakade... Var jue bara tvngen att testa en utav dom nyfiken som jag är... Kunde inte sätta fingret på vad det var för smak riktigt... Dom måste väl vara bra om man är förkyld?! :P Älskar att testa (för mig) nyheter!!

    Sov så gott du nu med vännen och krya på dig!!
    Puss & Kraam!!

    SvaraRadera
  2. Sashli: Ja,det blir nok å legge litt om på rutinene snart.. Skal gjeste-trene på et annet gym som ikke åpner før 9:00,så da blir det nok dagene ett par timer forskyvet. Men forandringe fryder :-)

    Ja,jeg er helt avhengig av å ha en nogen lunde plan på hverdagen min. Å strebe etter balansen kan være vanskelig,men det er viktig å ikke gi opp!

    Wow,må si du har hatt en travel dag! Dyktig tjejen :-)

    Ha en herlig tirsdag,Kram

    SvaraRadera
  3. Hey honey!
    ja det tycker jag verkligen att de ska bli...känns redan bra faktiskt, förutom förkylningen då..;) hehe...

    Men mannen min tryckte i mig en mass vitaminer o te o allt möjligt igår så jag hoppas att den ger med sig snabbt nu iaf..;) gillar inte o vara sjuk..

    Oh yes.. de kan du lita på att vi ska..;) Girlpower här säger jag bara!!! =)

    Puss på dej sötnos=)

    SvaraRadera
  4. Zuzibuz:
    Heeej min härliga söta Drottning Von Miss Karlstad!! :D

    Du har väl inte gått upp och smaskat i dig lärdags barsen än? :P Måste ju hålla koll på dig, hihi.

    Ja, jag tycker också om att testa nya smaker, inte bara sött, utan även mat från olika kulturer... älskar kryddor som smakar lite annorlunda!!
    Min mat måste kryddas ordentligt, annars går det bara inte :P
    Däremot tar jag det väldigt lugnt med saltet - saltar nästan aldrig min egen mat när jag bara lagar till mig själv :)

    Hur har dagen för min Miss varit då?
    Själv har jag haft fullt upp heela dagen lång :) Tränat,jobbat,jobbat,tränat - hihi :D

    Sov så gott sen min vän (antar att du inte kommit isäng än :P)

    Puss och kram, sweet dreams!!


    Martine:
    Hej tjejen!

    Hoppas din tisdag varit toppen, och nu ligger du och sover skönt :)
    Vid vilken tid brukar du styrketräna på morgonen nu?

    Man kan så lätt bli "besatt" av allt vad kost, träning och diet heter.. och det är inte alltid man lätt kan hitta en balans dessvärre. Gäller bara att kunna ha ett avslappnat förhållande och komma ihåg att man vill ha denna typ av livsstil för att man mår bra av det och tycker det är kul :)

    Ha en underbar dag vännen!
    Kram


    Liza:
    Hej gumman min :)
    Hoppas du mår mycket bättre och att du frisk snart!!
    Ja verkligen, det känns toppen darling ;)

    Mycket vitaminer och frukter - färska grönsaker stoppade jag i mig var jag var sjuk - haha - lite annat också för den delen :P
    Håller tummarna att du SKA va på fötter SNABBT ;)

    JAAAAA - all the way baby :D

    Krya på dig nu hun :)

    SvaraRadera
  5. Heeej min BARa min Miss Örebro Prinsessa!! :D

    Är nog tur att du håller koll på mig hihi... Men var inte uppe i natt och åt heller... Det kanske kan bli ordning på denna missen så småningom... ;)

    Ja det ska smaka mycket av maten! Råkar jag någon gång göra för starkt så blandar jag det bara med lite kesella så blir det mildare och rundare smak... :P Använder mig aldrig av salt för det behövs inte när man kryddar tycker jag... Märks när jag har ätit mamsens mat så är jag så törstig sen så jag kan dööö... :D

    Den har varit bara bra... Har sprungit i trappor hela dagen och städat och rumstrerat om lite i köket som vanligt... Experiment på g igen hihi... :)

    Sov så gott du med vännen! Jag ska snart krama kudden tänkte jag... Puss & Kraaam!! <3

    SvaraRadera
  6. Hej min mysiga Drottning Von Miss Karlstad :D

    Jaaa ordning och reda är det på oss två små smaskande fröknar, haha! Tur att man har lite själv disciplin :P

    Jösses vad det snööar här idag, har snöat hela dagen - ja precis HELA dagen.
    När jag kom in på jobbet låg maskaran på kinderna och precis under ögonbrynen, haha snyggt va?? :D

    Snart ska jag byta om och ta mig till gymmet :)

    Ha en toppen kväll vännen min :D
    PUSS och Kraaaam <3

    SvaraRadera