-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, januari 24

♥ Magiska föräldrar

- ni gör mig till Världens Lyckligaste Dotter

Jag Älskar Er obeskrivligt!


Haft en sååå fantastisk helg hemma hos mina föräldrar!!

Jag och Mike fick jättemycket snyggt av mamma som precis kommit hem från USA, bortskämda till 1000 - mamma, du är så underbar.
Pappas fantastiska omtanke, körde hem oss från Karlstad då bussarna inte gick senare än 17 tiden, så vi kunde få några fler timmar till tillsammans...

Ni två delar alltid med er massor av kärlek, lycka, skratt, värme, omtanke och glädjerus - och jag har alltid erat stöd i allt jag gör och ni finns alltid där, oavsett vad det är.


Tack för en magisk helg Mamma & Pappa,
tack för allt!!
- Ni är bara För Underbara!!!


Jag älskar er - vi älskar er

12 kommentarer:

  1. Heeej min Miss Örebro Prinsessa!! :D

    Härligt att du fått träffa och mysa med dina päron i helgen... Själv så har jag jue vimsat runt med mamsen idag jag... :D
    Åååh då får jag ta mig en tur dit på min promenix eller efter gymet när jag ändå ska ner på stan en sväng... :P Då har jag jue med mig kontokortet oxå så att jag kan shoppa loss! ;)

    Såg att det fanns i webshopen men det blir så dyrt med frakten plus att det tar jue tid innan man få det så det blir jue inte så färskt tyvärr... Jag får tjöta på mitt gamla jobb att dom tar hem det... :)

    Bara bra här vännen och hoppas (eller det jag vet jue) att du oxå har haft det!!
    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  2. Heisann tjejen!
    Så underbart med mys hos mamsen og papsen :-)
    Selv har det blitt en lugn helg,cafe-fika på lørdag og
    hemmedag med film på søndag. Hvilehelg ;-)

    Idag er jeg igang igjen,vært på gymmet og gått promenade allerede! Effektivt skal det være,hihi..

    Hoppas du får en herlig dag!Kram

    SvaraRadera
  3. Hey there you sweet thing..;)

    Oh yes we have! start idag! ska bli kul o se vad de blr av det.. hehe...

    Oh yes we gonna rock like never before..You and me together.. hehheh...

    Hoppas du e redo för den bäst trippen ever. Hehehe..;);)

    Jadå jag har haft de bra. har nog råkat dra på mig en ordentlig förkyling.. så nu blir de nog ett par dagars vila.. typiskt när de går så bra för en... Heheheh.. MEN de hindrar inte mig o avstå från ngt så tro inte det..;);)

    Im here for you all the way honey..=)

    PUSSSS

    SvaraRadera
  4. Zuzibuz:
    Heeeeej min sköna shoppingtokiga Drotting Von Miss Karlstad :D

    Ja det har varit helt underbart, blivit bortskämd precis hela tiden - de är bara för bäst mina underbara föräldrar <3

    Haha jösses vad du shoppar - kanske inte borde sagt att mamma har massa skoj hos sig :P :D
    Glöm inte kika på spraytaningen!

    Oh ikväll ska jag ha mina pass igen på gymmet , wohoo - så skoj
    Blivit lite snuvig igen, både jag och Mike men de går nog över snart :)

    Ha en underbar dag nu min vän!!
    Puss och Kraaam!! <3


    Martine:
    Hej tjejen!
    Åh du har ju haft det riktigt fint med under helgen :)
    Oh nice, ja verkligen fröken effektiv är du - härligt härligt!! Underbart att ha hunnit med så mycket så tidigt under dagen!
    Desamma önskar jag dig :) Ha det super!
    Kram


    Liza:
    Hehehe Hey Sugah!

    Detta kommer bli toppen :D har en riktigt bra känsla ;)
    Klart vi ska rocka!! Oh bring it on säger jag bara :P We´re gonna shine like stars.. haha!

    Usch, se till att vila upp dig nu honey så du blir frisk snabbt!
    Nej jag vet att du inte kommer svika fast du är dålig :)

    Krya på dig nu!!!
    Desamma gumman!! Det vet du!

    Puuusss!!

    SvaraRadera
  5. Ja,helg er og forblir litt hellig for min del hihi ;-)

    Er jo uppe med tuppen,så med årene er det blitt til at jeg er mest effektiv tidlig på fm.. En vanesak tror jeg egentlig. Godt å ha fri under em/kveld og bare myse og lugne ned før natten :-)

    Takk for det,trening&kost er en stor lidenskap.Ellers blir det jo litt om mine tanker på godt og vondt.. Syns det er deilig å skrive fra meg,og motiverer meg selv litt på den måten.
    Nu er det sofaen med bodytidning her,snart middag dags!
    Ha en fin em/kveld vennen,puss<3

    SvaraRadera
  6. Heeej min BARa så goa Miss Örebro Prinsessa!! :D

    Det är dom som gör en till sådana fina människor som vi är... Märks så väl när man möter en like som bryr sig om en på riktigt som du gör! <3

    Haha ja det var nog tur att hon inte hade beställt hem några varor än... ;) Det är ingen panik heller med shampoo och balsam för det har jag... Hade visst den sorten redan... Men alla duschcremerna vill jag ha som finns... Sen gjorde vi en deal om spraytanningen... :P

    Du kommer att smitta av dig av din glädje igen... :) Inte av några baciller för dom skakar du av dig... Har du och pepparkaksgubbens pussats va?! ;)

    Ha en härlig kväll vännen och krya på dig/er!!
    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  7. Inget märkvärdigt säger du ja... Det var jue BARS!! :P Var som i att en redan är i min mage haha... Var jue bara 190 kalorier lixom... ;) Har du tänkt att jag ska rulla till Örebro?! :D

    Tack så jättemycket vännen jag blev jätteglad!! :) Hade tänkt ta med lite till dig med men visste jue inte när du träffar dina föräldrar igen... Om inte annat så kan jue brevbäraren få jobba lite hihi...

    Puss & Kraam!!

    SvaraRadera
  8. Martine:
    Ja självklart är det en vane sak, gäller bara att ändra rutinerna och se till att komma igång ;)

    Håller med dig till 100%. Kosthållning, mängden träning och de krav man sätter på sig själv och samtidigt ha enbalans mellan är svårt och inte alltid det lättaste tyvärr. Som du skriver att ha en plan och sätta upp realistiska mål inom både kost och träning är oerhört viktigt :)

    Hoppas du sover gott nu vännen!
    Kraam!!


    Zuzibuz:
    Heeej min härliga mysiga vän Miss Karlstad med glittrande drottning kronan och bars i magen :D

    Blir du glad så blir jag glaad :D det vet du ju, eller hur?!
    Hihi - inte bara bars, utan bars med vit chokladöverdrag :D sånt som Min Miss tycker bäst om :D
    Bara för att jag skickar med så behöver ju inte du skicka med knäppis :P Hehe!

    Mmmm, pussats massor har vi gjort :P Hihihi - busigt va?!

    Jag la med små karameller med, de är gjorda på ingefära och honung :D inget socker och de är jättespeciella - goda men friska :)
    Du kommer märka det!!
    Älskar smaken och ville du skulle testa :)

    Sköt om dig och sussa söt sen vännen min!!
    Puss och Kram <3

    SvaraRadera
  9. åhhhh våra föräldrar är så himla UNDERBARA!!!! saknar er allihopa så himla mycket, ni förstår inte!!! Älskar dig min älskade syster! pusssssssssssssssssss pussssssssssssssssss

    SvaraRadera
  10. Nazli:
    Min lilla blomma Nazli :D
    Jaaaaaaa mamma och pappa är ju DET!!! :D
    Vi SAKNAR dig med äckligt MYCKET!!!!! åååååh jag vill träffa dig Nu Nu NUUU!!
    Älskar dig mest lilla hjärtat, min lilla prinsessa!
    PUSSSS PUSSSS PUSSSS!!!

    SvaraRadera
  11. jäg älskar dina föräldrar :P så fina verkar de vara :)

    SvaraRadera
  12. Anna:
    Hehe - de är jättefina :)
    Kul att du kikade in i min lilla blogg. Ser att även du är en träningsnarkoman som har ett kesoberoende :D Welcome to the club :P

    SvaraRadera