-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, januari 17

Nytt Spännande Samarbete

Verkligen jättekul & spännande att få inleda ett nytt samarbete med:


Vi kommer att publicera en artikel i veckan skrivet av mig, med start imorgon.

"Vägen till Miss BodyFitness"

-> Så klicka in er på sidan för att läsa och följa serien av dessa artiklar.
Glöm dessutom inte att ta en titt på allt annat intressant och lärorikt som finns på Bodynytt.se


Trevlig söndag :)

8 kommentarer:

  1. Haha är det något för den Hemliga Klubben det eller?! ;)

    Heeej min Miss Örebro Prinsessa Macarena!! :D

    Ja nu är det lite lättare att få tag på bra skor än vad det var förr... Vem vill gå omkring med Pippi på skorna lixom?! :P Nu har jag hittat Asics som är som en dröm... Annars är barnskor så stela och hårda och ingen dämpning what so ever tyvärr... :S

    Ja den var verkligen bra! Märkte inte förutom magen då som kurrade att den är närmare tre timmar lång... :D

    Hoppas att du och pepparkaksmannen har en mysig dag oxå!
    Puss & Kraam på dig vännen min!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas du har hatt en toppen helg :-)

    Ja,det er desverre dyrt å stille,også blir det jo reising hotell m.m om du skal hit til Norge..

    Grattis med nytt samarbeid med bodynytt!! :-D
    Blir spennende.

    Puss

    SvaraRadera
  3. Hey babe!

    hahaha.. ja eller hur? men ja tror de e bra att man klagar o när man har bloggen så kan man skriva av sig lite här med o man skulle behöva de istället för att sambon ska få a allt..även om han allt får sig lite med under resans gång...;)
    Jag tycker det e roligast i början men ju närmare slutet o när formen börjar bli riktigt bra vill jag fuska lite.. för man tänker alltid att de syns aldrig o en hel rad andra anledningar till varför man kan äta lite.. hehehe..;) men de blir bättre o bättre.. hade inte riktigt samma sug denna gången i slutet.. men nu var vi ju två st så det e ju lite lättare att hälla varandra i öronen då...;)

    It sounds like a date..;)


    Jag kan förstå att suget försvann när de blev inställt.. dt e ju alltid så om man bestämt sig för ngt som inte blir av..lite tråkigt tycker jag.. menmen... det e bara att se framåt..;)

    Hehehe...planer finna la altid på olika saker.;) men inget som e bestämt.. tar de som de kommer o ser hur kroppen mår o hur formen ser ut.. men visst finns suget där.. vi får som sagt se vad som händer..det kan hända mkt på vägen ;) du e allt lite nyfiken va? hehehe...;) nej men tävla kommer ja asolut o göra, men just nu vet jag inte riktigt när.. det e ju ett tag till o tänka på det o se om man kn förbättra..jag vill ju gärna se att jag förbättrat det som behövs..;)

    Ja verkligen härligt o ha ngn som förstår vad mn håller på med o kan stötta en hela vägen..det e guld värt..;)

    PUSS PUSS

    SvaraRadera
  4. Zuzibuz:
    Hahaha ja det är det nog :D Ska skriva låångt inlägg så fort jag hinner min vän! ;D

    Heeej min sköna Drottning Miss Karlstad!

    Haha nja kanske inte pippi på alla skor, med kanske rosa glittrande med fjärilar på vore nåt :D

    Åh fullt upp idag, men har varit så skönt att vara igång igen - Go Go Sashli on the way lixom :P ;D

    Först morgonprommis, sen jobb, sen till ett annat jobb och hålla gruppträning, sen träna, och slutligen hemåt :D ÄNTLIGEN! Haha!

    Hoppas du har haft en toppen dag gullet Missy!
    Puss och Kram!!! <3


    Martine:
    Hej tjejen!!
    Åh har du haft det skönt nu??? Måste ha varit SÅ underbart?!
    Ja superkul med mitt samarbete med BodyNytt :D

    Ja du, sporten är inte billig - så det gäller att prioritera vad man kan/vill lägga pengar på!
    Hoppas du har fått en fantastisk start på dagen gullet!

    Puss!


    Liza:
    Hej darling!!
    Hoppas du har fått en dunder start på veckan :)
    Jaaa bygga bygga bygga och fokus fullt framåt ;D
    Så skönt att äntligen vara igång igen, då jag var sängliggandes i nästan 2 veckor :S .. syns i spegeln och på vågen - oops :P men så kan det vara om man är SÅ matglad som lilla jag. Kanske ser liten ut, men det får plats med mycket i lilla magen (som inte är så liten längre :P HAAHA).
    Har nog "en mage" för mat och "en mage" för allt gottis :P
    Jaa jag e nyfiken :D och jag erkänner det. Men ska vi göra en deal? Vi delar med oss av våra planer, idéer o hemlisar :D så kan vi peppa varandra och stötta varandra? ;D

    Nu kör vi baby!! ;)
    PUSS!!

    SvaraRadera
  5. Haha vem är det som har fantasi nu va... ;)

    Aaah du menar på BodyNytt?! Eller är det något annat som jag har vimsat om som jag har glömt... :D

    Heeej min Miss Örebro Prinsessa!!

    Jodu det finns allt en hel del att välja på där haha... Men det kanske passar en prinsessa bättre än en drottning det... ;)

    All or nothing och så det är full gas igen... :) Men gott att du mår bättre igen i alla fall nu vännen!

    Här har det bara varit promenix och gymet... Sen hemma och fixa och dona... Imorgon så är det trappträningsdax... :P

    Så bara bra här och hoppas att du har det oxå!!
    Dax att krama kudden så natti natti!! Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vi hadde det toppen,så underbart :-)

    Lurt å tenke hva man vil prioritere pengene på ja,du må love å si ifra om du kommer til Norge-landet å stiller da!

    Ha en fin tirsdag gumman,her blir det straks morgenprom..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hey baby! Jadå den har varit bra! började med ett grymt ryggpass igår så ja klagar inte de minsta=) JA! Bygga e ju kul..så de tycker jag absolut att vi ska göra..;) ja usch de e inte kul o ligga sjuk. jag e glad att jag ännu så länge har klarat mig ifrån alla förkylningar o liknande hittills...*peppar peppar ta i trä* Hehehe... Jag tror att de gör din lilla kropp gott med litextra mat nu när du varit sjuk.. jag vet precis vad du menar med att få plats med mkt mat.. hehehe.. jag e precis likadan själv.. o även om man e mätt så går det ALLTID ner lite godis eller ngt sött..;) så vem vet, jag har kanske oxå två olika magar för vad jag äter..;) hahaha... nyfikenhet e bra o ha..;) Tycker de låter som en bra ide! men inte här på bloggen så alla kan läsa det.. kan skicka dig ett mail på face så inte alla läser det..;) Let´s get big and sexy...;) Puss puss på dej vännen..

    SvaraRadera
  8. Zuzibuz:
    Heeeeeej min Miss Karlstad med den stora glittrande kronan och caramell doftande hår :D

    Åh känns som evigheter ju, haha men lilla jag har haft så fullt upp :D I´m Back Baby!!

    Mums vad mkt gott du bakar - önskar jag hade tid till det med, men man får väl ta det senare helt enkelt :)

    Hade gruppträning på gymmet idag,oh vad skoj det var, haha som vi shakade och skrattade :P :D

    Hoppas du har haft en fantastisk dag vännen!!
    PUSS och KRAM <3


    Martine:
    Hej gullet!
    Ja jag ser att du haft det underbart :D

    Självklart säger jag till om Norge skulle bli aktuellt, det vet du!

    Idag har det varit fullt upp här. Så skönt att vara igång igen!

    Puss!


    Liza:
    Hej baby!
    OH vad NICE med dunderpass för dig. Snart är väl min styrka tillbaka med efter alla sjukdagar :)
    Det känns ju allt bättre på gymmet, så det går åt rätt håll iallafall!
    Nej självklart hållervi sånt för oss själva ;) Promise!!
    Haha vi hade ju aldrig vår mat/socker orgie efter tävlingen, så vi får boka om det tycker jag!
    Nu kör vi på darling!
    PUSS

    SvaraRadera