-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, januari 16

The Game is on

- Train Insane

Börjar komma igång med träningen nu och ni kan bara ana hur otroligt skönt det är, inte bara för kroppen utan för mig psykiskt.
Visst det är tungt, eftersom man har varit sjuk och borta ett tag, men I´m loving IT!! :D

Igår blev det baksida lår/nedre rygg och idag ska framsida lår/rumpa köras.

Dagen började jag med en långpromenad - var helt underbar. Det är så skönt att äntligen få komma ut och röra på mig. Ska börja med lite intervaller till veckan som kommer så man får upp flåset lite igen, för konditionen den försvann snabbare än jag hinner tömma en godisskål :P - och det är snabbt kan jag lova. Hahaha!


Hoppas ni med har fått en underbar start på helgen!

Trevlig Helg på er!

4 kommentarer:

  1. Vad kul för dig att vara igång igen :-)
    Kör hårt nu!

    SvaraRadera
  2. Haha jag borde nog ha på mig det här inne för det blir varmt av att städa... :P

    Heeej min rumpskakande Miss Örebro prinsessa!! :D
    Kan tala om att jag en gång i världen har tränat karate så jag blev så full i skratt när jag fick ihop den där meningen...

    Risken finns väl att vi då äter flera stycken istället... :P Jag har storlek 33-34 på skor... På kläder kör jag i regel small på byxor... Tishor är svårare beroende på hur dom ser ut... Medium skulle jag tippa på och med stretch så att jag får i och ur den trasiga axeln...

    Hela serien it is then! Skickade efter ifrån Lyko nu för 119 kronor styck... Är jue portofritt över 300 kronor... ;)

    Ramla nu inte ner och slå dig så att du hamnar i soffan igen nu vännen! Haha ska pepparkaksgubben få vara med och skapa oxå då då?! :D

    Det finns nötkakor kvar... Tog paus nu från städandet och mumsar i mig en fluff med mald mandel i... :P

    Ha nu en härlig dag du med vännen min!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  3. hello sugarpie!

    ja verkligen..;) man klagar som fan under hela dieten men utsätter sig ändå för det.;) längtar tills jag med ska börja dieta..;) maten e skärpt iaf o ett par kilon e borta så ja klagar inte.. inte ännu iaf.. Hahaha.. just nu längtar man efter diet men inte när man e inne i de.. då vill man helst bara äta ALLT!

    ojdå.. fast det e ju inte dåligt av 25st heller.. tycker jag, men det e klart att man alltid vill komma till final o vinna.. men men.. det får bli nästa gång..;) eller hur? tror de kan bli hur bra som helst vännen... o muskler e aldrig fel o få lite till...;)

    Härligt o veta.. synd att det e så lågt avstånd bara..;) men vi får la se till o ses snart tycker jag..en helg eller ngt hade varit trevligt...

    Tack vad gullig du e..;) jag e superglad att jag äntligen träffat ngn som har samma intresse som mig o som förstår en vad man går igenom under en diet.. de e inte många som gör de..;) ska bli intressant nu när de bara e ja som ska dieta denna gången.. Peter har tagit lite paus o ska satsa på strong man istället.. tror de passar honom bättre oxå då han e väldigt stark..;)

    ha de underbart o ha en mysig helg med mannen din...

    PUSSSSSSSS

    SvaraRadera
  4. Petra:
    Ja verklige HÄRLIGT! :)
    JA absolut, hårdkörning på gymet nu, för nu ska det byggas !!

    Zuzibuz:
    Hahahahaha - rumpskakande!!? OM du bara visste historien bakom *dör av skratt här*
    Ojojoj :P ;)

    Heeeeeeeeeeej min Karate Drotting Von Miss Karlstad :D

    Men vilka småååå pluttifötter - gulligt ju!
    Då kan du ju shoppa massa sött på barnavdelningen, hehe. Finns faktiskt riktigt snygga sportskor i de storlekarna :)

    Oh ska du se avatar idag - DEN E SÅÅ BRA!!!!!
    Synd att den inte finns i 3D där heller.

    Ha en fantastisk dag nu och njut av filmen!!

    Puss och kram på dig vännen <3 !!


    Liza:
    Hej gullet :)

    Ja man klagar alltid men man älskar att tävla och resan dit! Fast själv tycker jag det alltid är jobbigast att komma igång med dieten.. efter 2-3 veckor när man väl kommit in i det så blir det bättre.

    Ja absolut, vi får allt planera in något framöver :)

    Ja nu blir det att bygga på sig mer muskler, få tävlingssuget förvann ganska ordentligt när Grand Prix ställdes in.. så fokus framåt ;)

    Häftigt med Strongman! :)

    Har du inga planer alls nu framöver när det kommer till tävling? Tidigast för mig blir väl SM isåfall, men osäker om jag ens kan ställa upp då pga resor.

    Ja visst är det fantastiskt att ha sin självsfrände vid sin sida :)

    Tackdesamma vännen min! Mys på och låt kärleken, träningen och maten flöda!

    PUSS!

    SvaraRadera