-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, januari 21

Low Carb Bröd - NyStart! Blåbär

NYHET från Carbzone!!
Nystart! Blåbär är ett lowcarb blåbärsbröd bakat helt utan socker
- 7 & fiber, 7 % fett och hela 27 % protein!!

Gå in på www.carbzone.se och för att läsa mer om detta brödet!!
__________________
Annars har jag jobbat hela dagen, och det blev vila från styrketräningen då jag har kört på sen förra torsdagen non stop :)
Är helt slut just nu, så dags att mätta magen och därefter väntar sängen (fast först ska jag svara på era kommentarer såklart) :)

S
weet dreams på er!!

10 kommentarer:

  1. Heeej min Miss Örebro Prinsessa på ärten! Menar du ska jue krama kudden nu och zzzova... :D

    Men jag får nog lov att passa eftersom jag nog missar det när det är i Örebro... Har du någon kung med föresten där?! ;)

    Vi får se det positiva i det hela att vi till att börja med sparar pengar... Och för det andra så går vi inte upp i vikt av en massa muffins... :P Men som sagt var vi lär nog komma på nya hyss!

    Håller ställningarna en stund till här jag innan jag lägger igen mina blå... :) Natti natti vännen och sov nu så gott!!

    Puss & Kraam!! <3

    Ps. Blåbär lät inte helt fel!! :P

    SvaraRadera
  2. Sashli: Hej tjejen!
    Ja,imagination is everything ;-) Hihi..

    Takk,skal en kjapp tur over grensen til Sverige og handle litt med mamsen idag! Ellers blir det hvile från treningen..
    Hoppas du får en toppen helg med!

    Spennende med nytt brød,ser mycket bra ut mtp næringsinnholdet.. Hvor får man kjøpt det? Selges det bare over nett,eller i butikkene også? Skal jo over til nabolandet nu,hihi..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Såg att du köpt torkade blåbär...var hittar man det? Tranbär, gojibär har jag hittat på Ica men inga torkade blåbär. Låter gott!

    Hälsn. Malin.

    SvaraRadera
  4. Hej sweetheart...;)

    hahaha.. ja de kan jag tänka mig.. de va inte alls lika kul för mig dock.. men jag får la ge igen nästa gång han har ont ngnstans..hehehe...
    skadeglädje e den enda sanna glädjen säger dem..;)

    Nice nice..då väntar jag med spänning på de mailet*ler* Im here for you sweetie..;)

    Puss puss på fina dig!

    SvaraRadera
  5. Zuzibuz:
    Heeeeeeeeej i natten min Drottning av glädje Von Miss Karlstad :D

    Vet du VAD??? :D Du kommer ha ett paket att hämta ut på måndag hos mamma från en annan liten fröken *ler* som hon har busat ihop ;)
    Nu är hon tillbaka och vi ska en snabbis till Karlstad för att välkomna henne hem!
    Då kan du passa på och fråga henne om sprajning och "mums"hår produkterna.
    Önskar tiden hade räckt till för att hinna ge dig en kram iallafall, men du får krama mamma istället, hihi!

    Önskar dig en underbar helg min härliga vän!!
    PUSS och KRAM!!! <3


    Martine:
    Hej gullet!!
    Åh hoppas du har haft det mysigt och underbart på shoppingrundan med mamsingen :)
    Här ska man också mysa med mamsingen under helgen, för vi ska iväg till mina föräldrar över helgen :)
    Brödet hittar du på carbzone.se shoppen, och du kan även se var brödet säljs i butik :)

    Trevlig helg darling!
    Puss!


    Malin:
    Hej tjejen!
    Jag fick mina torkade blåbär på posten från iran :) men jag har sett att det finns i vissa välsorterade livsmedelsbutiker som hemköp och även vissa hälsokost butiker.
    I vilken stad bor du?
    Mvh :)


    Liza:
    Hej min gullunge hihi ;)

    Haha, fattar inte vad som är kul, dumma dem :P
    Jaja vi fårväl bjuda på det antar jag!
    Så skönt att du verkligen kan ta ut dig ordentligt och får topp kontakt.
    Snart är jag med där, hihihi!

    Snart börjar nya mål och nya planer vännen, eller hur? :)

    Önskar dig en underbar helg gulligaste!!
    Puuuss!!

    SvaraRadera
  6. Heeej mitt i natten min överraskande Miss Örebro Drottning!! :D

    Men VAD har du hittat på nu då för tokigheter?! Jag kanske skulle filura ihop något jag oxå... ;) Men när träffar du mamsen nästa gång tro?!
    Jag kommer jue att ta med kreditkortet jag looovaaar haha... Finns det schampo och balsam i dessa underbara dofter oxå?! :P Du får ge din mamma en kram och så tar jag den av henne hihi... Forhoppningsvis är jag inte lika stelfrusen denna gången!

    Ha en härlig helg du med nu vännen min!!
    Puss & Kraam!! <3

    Ps. Letat på nätet... Kan jag köpa brödet någonstans i solstaden?! Hittade ingen butik där men ifall att jag är lite blind... ;)

    SvaraRadera
  7. Godmorgen tjejen!

    Ja,det var en vellykket tur igår.
    Fikk handlet litt mat og slik,he he ;-)
    Hadde desverre ikke brødet der jeg var,men får se om jeg kanskje bestiller over nett en gang senere :-)

    Så mysigt,ha en underbar helg med dine foreldre!<3
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag bor i Nacka så då borde det nog finns här, ska kolla på Ica maxi eller kvantum. De som finns i nöt och bär mix från Olw är riktigt goda fast tyvärr med salt så finns det med enbart blåbär så blir jag glaaaad =)

    Ha en bra dag/ Malin.

    SvaraRadera
  9. hey sweetiepie!

    nej inte jag heller.. fas o andra sidan så har jag ganka kul åt mannen när han har ont..så de går nog lika up där..;) hehe..fast de e ju inte lika kul om man själv blir utsatt för det..;)

    ja det e verkligen skönt o kunna köra på o få ett ordentligt pass..tom svettas lite..;) så jag njuter. men nu ligger mannen hemma o e sjuk så jag hoppas jag klarar mig ifrån den smittan...

    Japp nya planer o nya mål e vad som gäller.. ska minsann bli riktigt kul. ser verklige fram emot det... *ler*
    No pain no game, right`??

    Hoppas din helg varit underbar oa tt du förberett dig väl på vad som komma skall...;)

    PUUSSSSSSSSS!

    SvaraRadera
  10. Zuzibuz:
    Heeeeeeeeej min Drottning Von Miss Karlstad den sköna :D

    Nu är jag tillbaka i Örebro, och har haft en fantastisk helg med mina föräldrar <3
    Nu ligger även ditt paket hos mamsingen, så det är bara att promenixa bort till salongen imorgon :D
    Ja hon har schampo och balsam, och hon kan även skicka på beställning om något saknas ;)

    Brödet finns inte i Kalstad, men du kan alltid beställa via deras shop.

    Hoppas du har haft en underbar helg min vän!!
    Puss och kram på dig!!!


    Martine:
    Hej gumman!
    Ja du måste testa brödet nångång, jätte smarrigt för att vara lowcarb och så nyttigt :)

    Ja helgen har varit otroligt mysig, helt underbar :)
    Hoppas du me har haft det härligt!
    Puss!


    Malin:
    Hej :)
    Ja då har du en hel del butiker att välja på. Har du varit på jakt efter bären än?
    Hemköp borde ha, nästan säker :)
    Hoppas du har haft en härlig helg!


    Liza:
    Hey angel :)
    Jaaaa nya planer och nya mål, Let´s do this baby :D
    Jag ser verkligen fram emot detta, yeah yeah yeah!

    Ja helgen har varit helt fantastisk och jag är redo to rock and shake the bacon, haha :D
    Nu jäklar säger jag bara! "Do or Die" haha OBS ETT UTTRYCK så inga läsare tar illa upp nu eller tror annat :D :P

    Hoppas du har haft det underbart med gumman!!
    PUSSSSS!!!

    SvaraRadera