-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, januari 14

Så trist

Sweden Grand Prix 2010 - Inställt

Igår fick man reda på detta, vilket är jätte tråkigt. Åh !!

Man hade ju en hel del planer till våren, men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra efter att detta beslutet tagits.
Många frågetecken för tillfället...
... jag som var så taggad!!

Mer info på skkf.org

________________________

Annars så fick jag äntligen pumpa på gymmet. Var där i över 2 timmar och försökte få liv i mina små muskler, haha.
Körde hela överkroppen + 30 minuter cykel i lugnt tempo - Puuuh säger jag bara, vart tog konditionen vägen.

Imorgon väntar BEN :D God have mercy!!

Sweet dreams på er!!

13 kommentarer:

  1. Jaaa tänk vad enkelt att göra nyttiga cupcakes! :P

    Heeej min Miss Örebro prinsessa... :D

    Haha dom kanske tror att det är det som är Hemliga Klubben och tror att det är någon form av hemlig kod som dom har MISSat som vi skriver... ;)

    Jag färgar mina ögonfransar på salong var sjätte vecka... Dom är jue så ljusa så att dom syns jue inte... Men ögonbrynen färgar jag själv hemma... Men huden är vit som snö som sagt var... Var länge sedan som jag grillade mig... :P

    Jag är den nya Miss Saida så jag vet allt... Eller så kan jag jue alltid ta och fråga pepparkaksgubben... :) Hur gick det på gymet då?!

    Puss och kraam på dig vännen min!! <3

    Ps. Kör någon av dom andra tävlingarna som går i norden till våren... :P

    SvaraRadera
  2. Hej Min Miss Cupcake friend Von Karlstad med drottningkronan, hahaha!! :D

    Jaa vore inte helt fel om man fick ligga på vit sandstrand nu och steka sig lite... mmmm ååå.. JISSES vad skönt det vore!!
    Hmm kanske man ska se till att Spray tana sig hos mamma nästa gång man tar en tripp till Karlstad :)

    Haha Miss Karlstad med glaskulan kanske jag ska kalla di då :P Haha!

    OH det kändes mycket bättre än jag trodde faktiskt. Jag fick riktigt bra kontakt i mukklerna och jag fick uppleva hur det kändes att ha pump igen efter typ 100 år :P Haha!

    Hihi, ja du tävlingarna runt om finns alltid, men :P ...frågan är hur tiden fram tills dess ser ut. Tappade liksom lite suget när "huvudtävlingen" blev inställd :S

    Puss och kram på dig GULLET :P ;) <3

    SvaraRadera
  3. Heeej igen min Miss Örebro prinsessa and cupcake partner in crime!! :D

    Håller med dig! Mycket bättre med en vit sandstrand än massor av vit snö... Har mamsen din sådant på salongen oxå?! Kanske skulle ta och färga kroppen någon gång med då... :P

    Jag spår i tesumpen i min pippimugg förstår du väl vännen... ;)

    Ah gott! Här blir det gymet i morgon igen och då står ryggen på tur... Filurar på om jag ska vila i helgen därifrån sen och bara promenixa då... Vi får se tar dan som den kommer... :)

    Många som tappade sugen nu tyvärr... :( Tråkigt att huvudsponsorn har dragit sig ur... Tur i oturen att dom säger till i någorlunda tid i alla fall... Men gnistan hittas nog snart igen!

    Puss & Kraam på dig vännen!! <3

    SvaraRadera
  4. Tusen takk söt! :-)

    Det er jo Oslograndprix den.17april..
    Har du tävlat i Norge før eller?
    Lover å heie masse på dej,kanskje vi får med Suss til nabolandet også?! ;-) Hihi.

    Nu skal jeg pakke siste rest før avreise,ha en toppen helg!
    Puss

    SvaraRadera
  5. Zuzibuz:
    ...cupcake partner in crime!! haha JO det kan man verkligen säga efter igår och alla Miss brev som poppade upp på den där jakten :D :P

    Hej min glittrande Miss Drottning Von Karlstad!!:)

    Ja mamma har en sån maskin på salongen, så MISSa inte att gå dit så fort hon är tillbaka.
    Hon har massa mumsiga produkter med som luktar caramell, choklad och fudge, hahaha som jag höll nästan på att äta upp varje dag i duschen på dieten :P

    Hur är vädret hos er idag då?

    Jo verkligen trist det där med GP, men vi får väl se som du säger.. gnistan kanske infinner sig snart :)

    Ha en underbar dag min vän!!
    Puss och Kram :D <3


    Martine:
    Jo jag vet att Oslo GP är den 17:e april, frågan är bara det ekonomiska som student och allt som hör till.
    Ne jag har aldrig tävlat där, så absolut vore det kul.. har lite frågtecken bara!
    Oh Suss måste med, för hon är min hejjarklack och maskot, hehe!

    Ha det fantastiskt!!!
    Puss

    SvaraRadera
  6. Hej vännen... Så himla typiskt ju att de skulle vara inställt nu när du skulle tävlat.. hade varit kul o se dig på scenen igen ju. men dekommer fler gånger... du får la testa på SM istället..;) eller så kör Oslo gran prix som e veckan innan sweden GP skulle ha varit.. tydligen en hel del som e sugna på o köra den..;);)

    SvaraRadera
  7. Liza:
    Hej gullet!
    Kul att du tittar in här :D usch måste se till att titta in oftare hos dig i bloggen och skriva några rader ;)
    Ja verkligen tråkigt, men som du säger det finns ju alltid Oslo GP.. sen är det ju det ekonomiska och vad man prioriterar hellre om kostnaderna blir höga.
    SM? Oh.. kanske finns lite planer för det redan *ler* .. du ska väl ställa upp där :P
    Hur ser våren ut för dig då? Blir det nån tävling eller satsar du mot SM? :);)
    Puss!

    Förresten, riktigt snygga bilder och layout i bloggen din ;)

    SvaraRadera
  8. Sashli - Ja får vi oss en sådan så har vi massor av mer tid att promenixa och träna på gymet... Det tar jue bara 5 minuter så är cupcake'sen klara! :P

    Heeej min Miss Örebro prinsessa CCF!! ;)

    Jag lär jue inte MISSa att shoppa sådana där produkter i alla fall kan jag lova! :P Fick jue hem en med doften oatmeal cookie nyss och yummy säger jag jue bara! Vad är det för märke som din mamma säljer?!

    Här är det samma lika väder än... Disigt och allt ser ut att vara i svartvitt inklätt i massor av frost... Men inte så kallt dock bara -6 **svimmar** :D Hur är det hos er då?!

    Först så blir man jue besviken men det går över och då kommer gnistan tebax och det där djävlar anamma i en... Blir jue lite resväg men annars så är det jue en hel del tävlingar då i norden... :)

    Ha en härlig dag du med nu vännen!!
    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  9. hej sweetie=)
    Klart! måste ju hålla mig uppdaterad om vad som händer.. ehehe..;)Det e bara o kika in här.. så ofta du vill..;)

    ja jo det e sant.de kommer ju o kosta lite mer o ta sig dit. tyvärr.. jag skulle tävlat i norge i april detta året men jag tyckte det var för dyrt o åka.. men nu i efterhand hade de nog varit kul.. Men men.de kommer la fler tillfällen..;)

    Hehehe..planer e alltid bra o ha..;) våren blir lugn för mig..vill ge kroppen en chans o återhämta sig efter de andra tävlingarna..;) e ju tillbaka på gymmet så det känns riktigt skönt...;)
    SM??? hm.. Jag vet faktiskt inte.. har inte tänkt så långt ännu.. om ja inte tävlar så kommer jag iaf dit o tittar.. ;) men ingenting e omöjligt..hehehe...jg stressar inte utan tar de som det kommer..;)
    tack! jag gillar med bloggen som sören nu.. riktigt bra blev det.. :)

    Hoppas allt e bra med dig o kämpa vidare..;) om inget annat så ger de dig lite tid o bygga på dig lite muskler.. det e aldrig fel... :D

    PUSSS

    SvaraRadera
  10. Zuzibuz:
    Asså - Får vi oss en sådan så kommer vi BEHÖVA massor av mer tid för att promenixa och träna på gymet... haha farligt farligt :P

    Hej min härliga och rara Drottning Miss Von Karlstad :D

    Nej vore ju ett stort MISStag om MISS Karlstad skulle MISSa att shoppa dessa produkter hos mamsingen :D Inte nog med att de luktar farligt :p gott så är de så bra produkter!!
    Åh vad produkterna heter?! *vänta ska springa in i duschen och kolla* ...
    Catwalk heter serien - oh vad gott det luktar - mums!! HAHA!

    Liknande väder hos oss här, men lite kallare däremot. Haha jag har så extremt mkt kläder på mig så jag har knappt koll på läget :P

    Mmm hoppas du har rätt att gnistan kommer tillbaka :)

    Mums vad goda nötkakorna såg ut :D
    Nångång måste vi se till att ha bakardag tillsammans, haha - vore ju superskoj!!

    Pussipuss på dig min vän Zuzibus <3


    Liza:
    Hej Babe!!
    Desamma gäller dig, alltid välkommen ;)

    Ja det blir ju sånna kostnader med allt somman måste tänka på så fort det blir en bit att åka.. man fårväl se vad som händer :)
    Hehe glömmer aldrig bort när jag berätta för dig att du hade gått till final, va så kul att få ge dig beskedet :D
    Lite trist att jag inte fick bättre placering faktiskt. Har tagit lite tid att släppa det, och som du märker så har det inte släppt riktigt än :S
    Men men fokus framåt antar jag :) Fortsätta train insane, hehe :P

    Låter SÅ smart och vettigt att du låter kroppen återhämta sig vännen!!!

    Ha en underbar helg!!

    PUSS!

    SvaraRadera
  11. Men vi får baka nyttiga cupcakes förstår du väl... Och så är dom jue mini så det passar jue oss som är mini... ;)

    Hej min Miss Örebro prinsessa piggelin!! :D

    Haha men det är jue den sorten som jag skickade efter nu... Tigi Catwalk... Har jue schampo och balsam i det märket oxå... Din mamma kommer att få en stooorkund... :P Kommer väl att duscha ännu längre sen för att få känna doften...

    Jag bylsar på mig lika mycket fortfarande när jag går ut... Termobyxor och grejer för jag bara vägrar att frysa... :P

    Den kommer att komma tebax med värmen och solen sen ska du se... :)

    Det finns kvar till dig med här... Har faktiskt inte mumsat i mig allihopa... ;) Vi kanske skulle boka årets pepparkaksbakning ihop och göra fina kreationer hihi... Kul!!

    Puss & Kraam på dig vännen!! <3

    SvaraRadera
  12. Hey sweetheart!

    tihi.. Härligt..;)
    Jo det e ju tyvärr så...de kostar ju först o främst o sy alla dräkter osv o allt tillbehör o sen plus resan så blir det ju ännu mer.. tyvärr de e ju ingen "sport" som man blir rik på som vi har valt... Hehehe.. men men.. vi gör ju bara de vi älskar...

    Ja det var verkligen kul o få de beskedet av dig.;) trodde faktiskt inte att jag hade gått vidare.. men det var en glad överraskning o komma till final så det e jag väldigt glad att jag gjorde det...
    jag kan förstå ayy de e surt o inte komma till final.. vilken plats fik du till slut? fick du reda på de? Det e bara att komma tillbaka o vara ännu bättre.. tillåt dig o bygga på dg lite mer muskler tills SM om du nu ska köra de! lite mer muskler e aldrig fel..;) det e bara o kämpa.. jag kommer o följa hela tidn väg.. o vem vet.. kanske står vi på scenen ihop igen ngn gång..;) de hade varit kul för jag tycker verkligen att du e en undebar person.. å skulle gärna vilja lära känna dig lite mer..;)

    Kör hårt vännen och ge dig inte!!

    PUSSS på dej

    SvaraRadera
  13. Zuzibuz:
    Heeej min Miss Psyk Von Drottning Karlstad, hahaha! Snälla inga karate huggar här va :P

    Jaa minicupcakes till mini oss - vilken plan!
    Förresten, vad har du för storlek på kläder och skor? Måste ju se hur lika vi e :P

    Åh vad perfekt att du kan gå till min mamsing och välja på lite fler mumsiga dofter :D Hon har hela serien tror jag nämligen, så det får du inte MISSa ;D

    Jaaaa Årets pepparkaksbakning låter helt underbart *ställer mig upp och dansar på bordet* Haha!!

    Men nu måste du väl ha mumsat i dig alla nötkakor väl? Eller? :P

    Ha en underbar dag nu min härliga vän!!!

    PUSS och KRAM på dig <3


    Liza:
    Hej honey :)
    Jaa det krävs verkligen att man älskar denna sport, så som man plågar sig själv på gymmet och speciellt på dieten, haha!!
    Mat är ju helt underbart, och godsaker behöver jag inte ens gå in på :P

    Jag hamna på 9:e plats :S .. tror du inte hag kände mig som ett frågetecken eller? Ja ja som sagt fokus framåt och nu är det bygga muskler och se vad framtiden har att erbjuda :)

    Du är bara för gullig :D Klart vi måste lära känna varandra mer, det är ömsesidigt ska du veta!! :)

    Never surrender ;)

    Ha en underbar helg nu min vän!!
    PuUSS!!

    SvaraRadera