-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, december 11

Suget är större än någonsin

Rond 1, BF -163 cm



















Några foton tagna av Jonas Lundberg


Åh jag vill ha min revansch, jag vill upp på scen igen och visa upp mig mer mer mer.

Är otroligt nöjd över min prestation, form och laddning. Inget av dessa punkter kunde ha gått bättre. Jag och Mike, vi lyckades pricka allt, men det räckte inte tydligen till.

Vad nu då? Jag är mer taggad än någonsin och nästa gång ska jag se till att lyckas ta alla med storm!!



Mitt huvudsakliga mål var att visa att jag har så mycket mer att visa och prestera från första tävlingen som inte alls gick enligt planerna. Jag ville visa att jag har tagit in kritiken, lyssnat och gjort stora förbättringar... men det räckte tydligen inte till.


2:an Maria och jag

- Stort Grattis till henne!

Måste även passa på och Tacka för den feedback, konstruktiv kritik, respons och lovord jag fått efter min tävling från nära och kära, vänner som familj, men även från stora profiler inom sporten som jag länge följt och sett/ser upp till. Att veta att ni tror så på mig ger mig en blodad tand att fortsätta visa upp mig och visa vad jag går för...
Tusentals Tack, ni värmer mitt hjärta med era ord!! Ska ta in allt och se till att ta för mig ännu mer för att visa upp mig och min fysik.

___________________

Träningen har fungerat riktigt bra och ryggen fick sig en ordentlig omgång igår. Körde även mage. Har en sjuk träningsvärk idag kan jag lova.
Idag blir det axlar, som står på tur :)

Önskar er alla kära bloggläsare en fantastik fredag!!!

5 kommentarer:

  1. Hej vännen och Miss Örebro och snart överst på pallen! :D

    Lovar att tala om direkt... Ska snurra ut på nätet sedan och spana in det billigaste stället... Vi kanske kunde beställa ihop så blir det billigare?! Kan jue alltid gå till mamsen din med din... :) Haha ja det blir kul... Bäst att jag pimpar den riktigt fint då... ;) Du smittar av dig med glädje du med så vi blir nog extra positiva båda... Inga energitjuvar lixom... :P

    Ja nu är det rena natta ute = innemysarväder!! Kraaaaaam!! <3

    SvaraRadera
  2. Jeg er klar for å se deg på scenen i fremtiden også:-)
    Ha enn fin helg!

    SvaraRadera
  3. Du är sån skönhet Sashli.
    Tror stenhårt på att du kommer lyckas inom din sport.
    När är planerna för din nästa tävling? Något du har bestämt?

    Mvh

    SvaraRadera
  4. Jag är övertygad om att du kommer klättra i resultatlistorna nu vännen! Med lite mer erfarenhet så kommer det gå suuuper för dig! Formen har du redan!
    På nyår är vi 3 par som ska ha en liten fest ihop, blir säkert jättemysigt :o) Vad ska ni hitta på?
    KRAAAMEN!

    SvaraRadera
  5. ZuziBuz:
    Hej gulliga Miss Karlstad :D
    Oh överst på pallen vore inte helt fel, få helt enkelt ändra inställning och ha det som sikte :P ;)
    Önskar dig en supertrevlig Lucia. Vi har myst till det ordentligt här idag, för mycket känns det som då magen står rakt ut, haha.
    Mega kramar till dig Miss Lucia Karlstad, hehe :D

    Martine:
    Glädjer mig enormt :D
    Hoppas du har haft en underbar och mysig helg!
    Kram

    Anna:
    Oj, tusen tals tack :D
    Ja du, lite planer finns det allt.. :) :P ganska många och stora planer, men vi får helt enkel se ;)
    Kram

    Lina:
    Min vän, tack!! :D
    Vi har lite att välja mellan så vi får se. Troligen någon middag eller så, mycket mysigare :)
    Hoppas ni har haft en helt underbart mysig Lucia helg!!
    Många MysKraamar!!

    SvaraRadera