-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, december 12

Underbara härliga vän!!

- Susanne känd som ZuziBuz för er, Miss Karlstad för mig!!
Hon lyste upp mig i mörkret igår då jag loggade in på facebook mitt i natten

Titta vad hon har skapat åt lilla miig!!!

TACK & Massa massa KRAMAR till dig Miss Karlstad, min gulliga VÄN!!!
...JÖSSES du tog mig med storm med din lilla pepparkaka :D

- DU ÄR JU ALLDELES föööör UNDERBAR vännen ♥

9 kommentarer:

  1. Undrar om det är fina bilder... :D Finns en med stooora booobisar oxå!

    Hej min vän Miss Örebro (som jag har ättit upp haha)!! Tur att det finns bildbevis... ;)

    Visst sjutton kommer du att komma högst upp om du vill det... Kanske ta delmål som tre... två... ett... Och sen bli positivt överraskad om det blir ett på en gång... :P
    Ha en mysig Lucia du med! Har haft en polare här och min mage är full med pepparkakor bland annat haha... Så den står allt rakt ut här oxå!
    Kramar i massor till dig!! Du kan jue dela med dig till gubben om du vill ifall att han blir avis... ;P

    Pöss!!

    SvaraRadera
  2. Zuzibuz:
    Miss Karlstad, hej hej på dig fröken!
    ...Hahaha har du käkat upp mäj? Slämmigt men mättande va??
    Ger mig en boost att du tror så hårt på mig, så jag kör på 3:e gången gillt :P :D
    Får se hur planerna ser ut nu framöver, för suget är stort kan jag lova!!
    Jo han har faktiskt fått mumsa han med :D
    PÖSS PÖSS på däj!

    Isabelle:
    Jag eller pepparkakan :D ?? Hahaha, eller du kanske menade båda :P

    SvaraRadera
  3. Haha ja, jag har tappat räkningen! :P Du får lura Mike och säga att nu är det snart dax för BB... Och då menar jag inte Better Bodies kläder... ;)

    Miss Örebro du smakade väldigt sött måste jag säga... :D Med andra ord så måste jue jag ha fått i mig både mina och dina pepparkakor... ;)

    Självklart så boostar jag dig! Jag kan vara din egen hejjarklack med skylt och allt där det står Miss Örebro på! :D Sen locka med allt gott jag bakat när du väl står på pallen... Du kommer även att känna det suget... ;) Tror starkt på din vilja för vill man så kan man är mitt motto!

    Menade om han blev avis på alla våra pussar och kramar... :) Pöss!! <3

    SvaraRadera
  4. Go sashli go go girl... Go sashli go go girl!! :D

    *tränar på min hejjaramsa* ;)

    SvaraRadera
  5. Hahaha får bli en ordentlig promenad imorgon för magens skull tro - det är inte mitt fel att den växte av alla pepparkakor, DEN tycker om att smaska på dessa ljuvliga beroende framkallande cookies :D

    Ja måste ha varit kombinationen av Miss Karlstad-Miss Örebro pepparkakorna :P

    Yeeeaayy - min alldeles egna hejjarklack, som headleader är Miss Karlstad :D Kan ju inte bli bättre!!
    Haha, locka inte för tidigt med allt du bakat, då kanske jag hoppar av scen, drar av mig klackarna och springer till llt du bakat :D HAHA!
    *OH vilken GRYM hejjarklack*

    Pöss och kram :D

    SvaraRadera
  6. Får allt lov att bli en promenix här oxå minsann... Om man nu vågar sig ifrån hemlighuset haha... Är nog inte så många pepparkakor kvar i min mage om man säger så... ;)

    Ja åt jag upp dig så måste jag jue ha fått i mig dina pepparkakor oxå som var i din mage... Inte undra på att jag är mätt än... :D

    Jag kanske skulle ha sådana där vimplar istället som chearleaders har... Kan jue gå ner i spagat så jag kan jue hoppa och studsa lite oxå... Kommer jue att bli rena rama träningspasset för mig det här... :P
    Fast det är nog bäst att jag hoppar det där med klackar så jag inte bryter båda benen av mig... Får jue lov att rusa upp på scenen med kakorna så att du kommer upp där igen och på pallen! ;)

    Puss & Kram!!

    SvaraRadera
  7. ZuziBuz:
    Min sköna Miss Karlstad, hej mitt u natten :D Du står väl inte och bakar i köket nu hoppa jag? Haha! Hoppas du ligger i sängen och drömmer sött och gott - om pepparkakor och pepsi max, HAHA!

    Hoppas promenad var riktigt sköön.
    Haha ja sätt på dig runnershoes, för säkerhetsskull liksom :P
    - snöar det massor hos er med i Karlstad??

    Hur går det med julklapps shoppandet för din del då? Själv har jag inte ens börjat, Ooops :P

    Puss och kram på dig gullet!! ;)

    Isabella:
    Söt du är :) Haha!

    SvaraRadera