-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, december 9

Efter tävlingen

- träningen & kosten? Hur ser det ut nu?


Träningen
Ja kära läsare, jag var tillbaka på gymmet redan i måndags och pumpade bröst - och vet ni vad? Det kändes kanon :D haha. Kunde inte hålla mig borta från kärleken till gymmet helt enkelt.

Igår piskades benen för fullt och idag kunde jag knappt röra mig ur stolen av all träningsvärk i benen, haha.

Imorgon väntar ryggen på att köttas, wohoo :D

Kosten
Hela tävlingshelgen smaskades det för fullt, vilket var gott under helgen och för stunden men jösses min mage och kropp klarar inte av mycket av det sliskiga längre. Finns inget som slår fräscha grönsaker, härligt doftande kryddor och frukter av olika slag. Så jag har gottat i mig fräsch och sund mat, vilket jag kommer hålla mig till under veckodagarna. Jag har inga förbud eller så men det gäller att prioritera och känna efter vad kroppen och träningen mår bra av och sätta det före. Menar varför stoppa i sig något om inte suget finns, bara för att man "kan".

Kosten har i princip varit som på dieten nu till att börja med men troligen kommer jag höja den allt eftersom.


Sweet Dreams till er alla
....och se till att lämna en liten kommentar, då jag vet att ni är inne och kikar :)

9 kommentarer:

  1. Var over til nabolandet og tittet under helgens FF. Du var kjempe fin,og strålte på scenen:-) Hadde jo sniktittet litt her på forhånd også..
    Godt å høre formen er bra nå etter tavlingen og at du er igang igjen!
    Klem fra Norge

    SvaraRadera
  2. Aha en till som vill ha en... Nu måste vi jue bara få mängdrabatt... :D

    Hejsan Miss Örebro!!

    Bara bra här... Har precis experimenterat fram en ny kaka så jag är mätt i maggen... :P Du kommer att ta dom med storm nästa gång... Tredje gången gillt vettu... Och alla goda ting är jue tre... :)

    Ska bli spännande och se vad du kommer att hitta på... Sashli pepparkakan är på g... Har inte pimpat den ännu med bling bling bara... ;) Tänk om åposten kunde vara snäll med paket så den kunde komma hem hel till dig!

    Kramelikram ännu mera!! :D

    Jag kiiikaaar in!!

    SvaraRadera
  3. Martine:
    Tusentals tack tjejen! Vad skoj med besök ändå från Norge :D!!
    Tack för dina fina ord från tävlingen, uppskattas stort.
    Blir alltid lika glad att få se att mina läsare som följer bloggen lämnar kommentarer.
    Ska se till att glänsa och stråla ännu mer på scen nästa gång, så inte någon missar mig ;)
    Klem på dig med!!


    ZuziBuz:
    Jaaa mängdrabatt låter great :D Haha! Oh lägger du upp receptet sen *smask smask*
    Åh den teorin tycker jag om, tredje gången gillt, hahaha - du är för sköön miss Karlstad!
    Ja vi får se vad det blir för skoj hemma hos Miss Örebro :P :D
    Jiiiippie - Sashli cookie on the way, bara blinget kvar asså, hahaha - me likee!
    *En stor pepparkaks kram* :D

    SvaraRadera
  4. Tänk om något företag kunde ta in den till Sverige... Blir väl väldans frakt annars som äter upp mängdrabatten... :P

    Ska kasta in det nu tänkte jag... Det är ett sådant där nyttigt ett igen du vet... ;) Man får lov att tänka positivt vettu... Då går allt så mycket lättare (upp på pallen) :D
    Jag får med andra ord lov att kika i till dig igen nyfiken som jag är haha... Och talar om när Miss Örebro pepparkaka är redo... Du var jue pepparkaksfärgad i helgen oxå jue... ;)

    Kraaam vännen!! <3

    SvaraRadera
  5. Du är för söt gumman! Visst känns det skumt att tävlingen redan är över, snart är det jul och nytt år. Vart sjutton tog tiden vägen liksom!? Har du några nya tävlingsplaner redan tro? Själv ska jag se till att förbättra min fysik och få en bra balans nu, det är på tiden!
    KRAAAMEN!

    SvaraRadera
  6. Det er velfortjente ord tjejen:-)
    Hoppas du får en underbar helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. ZuzibuZ:
    Åh typiskt att den inte finns NÅGONSTANS *morr*
    Dina recept är smarriga till sista slicket, men det vet du ju om redan, haha! :D
    Jaaaaaaaa säg till, säg till så fröken Örebro får veta!! haha - jupp little pepparcookie i helgen :D
    Oh ja, så sant så det med positivt tänkande, ska jag göra - promise ;)
    Stor KRAM på dig gullet Miss Karlstad! =¤

    Lina:
    Ja gulliga rara du, det känns jätte jätte konstigt!! Åh det börjar redan klia i fingrarna på mig när det kommer till tävlingsplaner, jag vill ha min revansch om du förstår vad jag menar :)
    Vad blir det för kul för er under nyår då?
    Massa super kramar!!

    Martine:
    :D TACK åter igen!
    Önskar dig med en fantastisk helg!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Synd att det är tio mil mellan oss... Nu när du får mumsa och äte lite igen... Men jag kan äta för dig oxå... ;)

    Heeej sköna Miss Örebro!!

    Ska kolla upp det lite mer noga sen och se vad frakten kan gå på... Kommer nog annars till Sverige snart nu när den är uppmärksammad... :)
    Haha kan jue slicka från golvet oxå när jag är igång... Borde nog skaffa mig en vovve jag... :P Kan kasta in en bild åt dig på FB när den är klar... Hittar säkert på något mera i helgen oxå... :D
    Du verkar så positiv vännen och har kämparglöd så det fixar du!! Kramar tebax min cookie Miss Örebro!! <3

    SvaraRadera
  9. Hej fröken goding :D alias Miss Karlstad!

    Åh, du kan väl höra av dig till mig med när du fått veta mer om frakten och så ;)
    Hahaha!!
    Ja väntar med spänning på bilden - så ska jag allt se till att lägga upp den i min blogg :D
    Tack för att du är så härlig, det är du som smittar av dig av din fantastiska glädje!
    Myspys kramar i mörkret :D

    SvaraRadera