-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, december 30

Ikväll väntar

Restaurangbesök & sedan Bio

Min älskling Mike överraskade mig med biljetter till nya filmen Avatar igår!!
Dessutom ska vi äta på restaurang innan och det känns så härligt att inte behöva tänka på kalorier hit och dit, då man inte dietar och har möjligheten att kunna välja fritt.

Ska bli så otroligt underbart och mysigt då det verkligen har varit fullt upp senaste veckorna, med allt vad tävling, skola och jobb heter. Perfekt sätt att avsluta året med tycker jag.
Så ikväll, då är det mysfaktor 1
- min älskling Mike - du vet att jag älskar att överraskas :)

Har ni sett filmen? Vad tyckte ni om den då??
Den har ju fått topp recensioner från alla möjliga håll så det ska bli spännande!!

Kallt som tusan ute, så hoppas solen skiner på er med!
Kram på Er!

7 kommentarer:

  1. Ska bara skutta in i duschen här först så att jag blir varm igen... :P

    Heeej fröken Miss Örebro!! Du skulle ha sett mitt tålamod förut du när jag pratade med en snorkig donna i telefonen... ;)

    Aha men då behöver jag jue inte få dåligt samvete att jag jagar iväg han ut i kylan... Trodde jue dagvill som jag är att jag hade en dag till på mig innan det är nyår... Men det är jue i morgon! :D

    Du ser jag är en expert på bars... Har nog snart smakat alla som finns tror jag... Men mina ligger så fint kvar och väntar på mig i mitt paket från GG... :P Då får jag smita in till dig innan jag sätter fart och jagar papsen din då haha...

    Jag vill oxå ha mera!! Lovar att lyda dig... :)
    Puss & Kraam vännen min!!

    Ps. Ska oxå se den filmen men först nästa år hihi...

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt ni kommer få det!
    Avatar är suuuperbra, vi älskade den! Man grips verkligen av handlingen och blir så glad efteråt ;o)
    Mys på ikväll och gott nytt år sen :o)

    KRAAM

    SvaraRadera
  3. ZuziBuz:
    Äntligen har du fått ditt paket och öppnat den :D
    Heeeeeeeeeeeej min Pippi älskande Miss Karlstad :D

    Åh vad underbart att du tyckte om den, irriterande härlig mugg va?!?! Nu kommer du alltid tänka på mig vare sig du vill det eller inte :P HAHAHAHA!

    Tänkte på dig med en gång när jag såg den nämligen :)
    Imorgon kommer pappa med mitt paket, haha.
    Lyckades övertala mysiga pappa att spendera nyår med oss här i Örebro :D

    Natti natti på dig min goa vän!
    Puss och Kram!!!


    Lina:
    Åhh den var ju HELT Maaaaaaagisk filmen - wooow så sjukt bra!!!!
    Ja handlingen, miljön, bilderna, jaaa alllt- verkligen såld asså!! :D
    Tack gumman, Gott Nytt År på dig med! :D
    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  4. Heeeeeej min Miss Örebro pipparkaksälskande vän med pipparkaksgubbe!! :D

    Haha ja, jag blev så full i skratt när det var en pippi... Du ska bara veta! Ska berätta mer i inkorgen för dig... ;) Bra med nytt porslin här annars oxå så mycket som åker i golvet... :P

    Hur kom det sig att du tänkte på lilla mig då då tro?! :)
    Ja vad snällt av han att komma med paketet till mig... Ni ungdomar som han kallade oss hihi... Så du får nog en kram av han ifrån mig... Då får ni ha en så härlig nyår tillsammans!

    Spännande att höra vad du tycker om mitt paket oxå!! :D
    Natti natti vännen och sov nu så gott!! Puss & Kraam!!

    SvaraRadera
  5. Zuzibuz:
    Heeej min härliga gulliga vän Miss Sola i Karlstad :D
    Åååh idag får jag även mitt paket, efter 100 år, haha :D

    Jasså? Haha berätta för mig ;)
    Hmmm... du och dina pippi experiment kanske, haha :P
    Ja lilla pappa e så mysig :D
    Men nu har ju du träffat hela familjen nästan, haha - bara syster kvar men hon bor ju lite längre bort :P

    Önskar dig en fantastisk dag vännen min :D
    Puss och kram!!

    SvaraRadera
  6. Ja,det er fine og sanne ord :-)

    Takk tjejen,det blir et spennende nytt år jeg har i vente!
    Det samme ønsker jeg deg,kos deg med godt selskap og god mat idag :-D
    Jeg bor på Østlandet,i nærheten av Oslo.
    Men nu er jeg på juleferie i Nord hos min pappa :-)
    Hvor i Sverige bor du?

    Hva syns du om Avatar forresten? Selv sett den,men spennende å høre hva andre syns også.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Martine:

    Många nya möjligheter och framgång önskar jag dig, önskar jag oss alla :)

    Sällskapen och maten kommer jag njuta av kan jag lova!
    Jag lyckades locka hit pappa så han får fira nyår med oss :) Vi är nog pappas flickor allt, haha! Mysigt!
    Örebro om du vet var det ligger? Mellan Karlstad och Stockholm om det förklarar något?

    Avatar - jag är heeelsåld på den filmen. Så magisk och förtrollande. Vad tyckte du??

    Kram :)

    SvaraRadera