-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, december 31

Filmen Avatar

Måste bara skriva detta inlägg om filmen:
Åhh den var helt magisk, förtrollande, fantastisk - jaaa bästa film ever!!

Kan inte sluta tänka på den värld de levde i, alla intryck och alla känslor som förmedlades i filmen. Budskapen, musiken och intrycken - Jag är hel såld!!

Filmen är ett mästerverk :D

AMAZING!!

Ni som inte sett den än - ni MÅSTE bara se den!!!

5 kommentarer:

  1. Heeej Miss Örebro prinsessan min (finns jue slott där och det är väl där du bor?!)!! :D Åh vad spännande för jag är sååå nyfiken vad du tycker om det hela haha... :P

    Han kom jue i arbetskläderna vilket var väldigt tunna för den temperaturen som var ute så jag sa fryser du inte... Nej nej det är bara ni tonåringar som är klena menade han på... :) Ja snart hel la familia och ska jag träffa sis så får vi dra till LA... :P

    Tycker du att jag har gått och fått pippi eller?! :D
    Ha nu en mysig dag vännen & gott nytt år!!
    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  2. Zuzibuz:
    Hihihi - prinsessa, där fick du allt till det :D Ganska kul för hela mitt för och efternamn betyder långhårig prinsessa :)

    Miss Karlstad min sköna - ska vi dra till LA då?? HAHAHA menar BARA så du får träffa lilla syster min :P

    Hahaha den mannen fryser aldrig, rena värmeelementet ju, precis som Mike, hahaha. Själv blir man lätt en istapp :P

    *dansar pippidansen för dig nu* haaaha och önskar dig ett gott nytt år!!

    Pöss på däj !!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt! Det blir nok en toppen kveld :-D
    Blir rolig feiring med papsen her med,han er lite små syk.. Så får pleie han idag og lage noe godt mat :-)

    Så litt på kart på nett nu,er ikke så flink i geografi og slikt. Men nu vet jeg ca hvor det ligger ;-)

    Jeg likte også Avatar:-) Hadde vært så underbart og levd i dems verden.. :-D

    Kos deg idag,og GODT NYTT ÅR! <3

    SvaraRadera
  4. Hihi men är det sant... Huvudet på spiken med andra ord... eller prinsessan på ärten kanske... :D Kan inte jag oxå få ett sådant fint namn?! :)

    Ja Miss Örebroprincess vi drar iväg pronto till värmen!! :P Endast för att träffa sis så klart... inte tatuera mig hos Kat Von D... ;) Fast hon har ett års väntetid!! :O

    Åh då vill jag ha en mucklig man jag med som är som ett värmeelement som kan värma mig... Mina element funkar jue inte här hemma så bättre att ha ett levande (ljus) då... ;P

    Haha det gör du endast för att hålla värmen eller hur?! :D Pödd på dig vännen min!!

    SvaraRadera
  5. Martine:
    Ja vi kommer ha toppen mysigt med våra pappor :D
    Åh tänk om man fick leva i deras Värld de lever i filmen Avatar, Pandora :D

    Har du vägarna förbi Örebro så vet du var du ska stanna för en kopp te, eller flera , haha !!

    Puss!
    ..och gott nytt år igen :D Hehe


    Zuzibuz:
    Men min krönta Miss Karlstad, du är ju ingen prinsessa, du är drottning :D ;)
    Ska du boka eller ska jag, haha flyg asså till LA :P
    Åh läste att du fått nåt jobberbjudande på iform.no?? (dela med dig på inkorgen??) Hehe hemliga Miss Klubben kanske vi får döpa det till :D

    Haha min lilla pappa kan jag inte påstå äger nån muckel, men varm e han ändå :P

    Precis, bara för värmen, hahaha. Ne för att han bakar eller nåt :P
    KRAMAR till dig min sköna och en puss!!

    SvaraRadera