-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, december 17

Fullt upp

med skola, jobb & träning just nu

Längtar till kvällen den 23 december, då får jag äntligen även jag koppla av och njuta av att det faktiskt är juletider.
Brukar alltid hinna julpynta här hemma, hinna med lite julbak och lite annat mys innan julen infinner sig, men i år blir det prio på annat först, då tiden helt enkelt inte räcker till.
Inte de längsta och mest givande inläggen i bloggen just nu, men en liten snabb update hinner jag allt med :)

Armar blev det som fick sitt på gymmet idag, 4 dagen i rad jag kör styrketräningen men det känns härligt för det.


Fotot är taget på kvällen efter tävlingen (FF09)

Dags att fixa lite smarrigt tee och försöka koppla av innan det är dags att natta kudden.

Sweet dreams på er!!


11 kommentarer:

  1. Heeej Miss Moonshine (haha) Örebro! Nu kom jag av mig med resten... Är nog trött i huvudet jag oxå... ;)

    Jag tog en powernap förut... Passade på när äntligen grannarna var tyzzzta för en gångs skull... :P

    Hur har mamsingen din salongen öppen innan jul?! Jag skulle jue kunna ta en promenixtur med ett litet paket... så du fyller ut Mike's byxor oxå menar jag... Vi måste jue vara lika... :)

    Tror banne mig att jag ska ta och ge mig ett par sådana i julklapp... Övertalar mig själv att shoppa nu... ;)

    Japp jag blir kvar i solstaden... Vi lir endera hemma hos mina föräldrar eller hos min syster med familj... Dom har inte bestämt sig var ännu... :D

    Här blir det en kesellapuss med smak av coconut/almond och en klick jordnötssmör... Kraam!! <3

    Ps. Cool brud på bilden... vem är det?! hihi ;)

    SvaraRadera
  2. Godmorgen!
    Jaa,lite beroende kan man si,he he :-P
    Du med? :-D Måste se te-skapet ditt,kanskje jeg får enda mer inspirasjon til nye sorter!
    (selv om jeg og Zuzz har kjøpstopp nu,hihi)

    Morgenturen gikk bra igår,nu er det frulle før gymdags her! Ukens siste før todagers hvilen :-)

    Det skulle bare mangle fine tjejen! Puss

    SvaraRadera
  3. Världens sexigaste kvinna! och hon är bara MIN :P Älskar dig!!

    SvaraRadera
  4. Zuzibuz:
    Heeej min gullevän, Miss Karlstad!!
    Åh hoppas du har haft en fantastisk dag, för fantastiska kvinnor förtjänar att vara på topp ;) :D
    Hihi (ler som ett litet barn här, när du skriver om paketet) söta dig!! Hon har öppet mellan 10-18 mån + tis och onsdag åker de hit.
    Lilla jag har ett litet bus på G till en viss Missy också :P så du får nog ta dig en extra promenad bland all julegott dit igen på Miss Örebros order (hon på bilden, hon e liten men stentuff) så bäst du lyssnar, hehe :P
    Seså, köp dig byxorna i julklapp nu, du är såå värd dessa mysissar.
    Puss och stor kraam!! :D

    Martine:
    God kväll på dig :)
    Hoppas du har haft en SKÖN fredagskväll hittills och att helgen blir underbar för dig.
    Helt otroligt hur vädret är just nu. Herregud, imorgon ska det bli -20 grader här, jag kommer dööö.
    Så söt du är med dina fina ord hela tiden, gulliga du!
    Trevlig helg på dig!
    Puss :)

    Mike:
    Mysiga älsklingen dåå :D Aaaaa bara DIN! Älskar dig min hunk!!

    SvaraRadera
  5. Heeej vännen min cookie Miss Örebro!!

    Ja jisses! Haha så någon mat får du nog inte utav mig i alla fall... ;)

    Här är det bara bra förutom allt som åker i golvet då... Har lyckas med att kleta tandkräm på tishan oxå... :P

    Får filura ut något då som inte hinner att bli gammalt innan du ska sätta tänderna i det... Tror precis jag vet vad hihi... ;)

    Hehe du ser till så att jag promenixar nu och får motion... (ler som ett litet barn själv här nu) Bäst att lyda den tuffa bruden som är liten men naggande god! :D

    Jag kom på att jag skulle jue kunna ha dom utanpå mina andra byxor oxå så fryser jag inte häcken av mig ute nu... -16 fuckin' grader lixom!! :P

    Puss och kraam på dig vännen!! <3

    Ps. Tycker att bilden är skitläcker!!

    SvaraRadera
  6. Hej tjejen!:-D

    Har hatt en underbar kveld med lillebror.Tok han først med på cafe,deretter kino.
    Myspys :-)
    Hoppas du har hatt en fin kveld med?
    BRR! Får virkelig kle oss godt nå,så vi ikke blir syke til jul :-S

    Takk,det samme ønsker jeg deg. Nyt helgen:-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Zuzibuz:
    Hey right back at ya Miss Sugahpie with cherry on top Karlstad, haha :D
    Fröken kladdis kanske jag ska börja kalla dig snart istället :P
    Haha liten men naggande god - min nya slogan eller? Haha kan du ha med i cheerleading ramsan när jag ska upp på pallen ;)
    Jaaa du kom på mig, jag ville att du skulle ut och motionera så din mage inte ska vända sig ut och in av alla pepparkakor och andra smarrigheter! Bra - ett leende på dina läppar är alltid lika trevligt :) ...oh ska bli så kul att få fixa ihop det där buspaketet till dig :P
    Nu blev du allt nyfiken va :D
    Puss o kram missy!

    Martine:
    Hallå hallå!
    Åh vad MYSIGT att få umgås med lillebror din. Jag saknar min lillasyster GALET mycket då hon nu bor och studerar i LA, California.
    Jag har studerat på morgon, därefter ett träningspass innan jobbet som började 13.00. Hehe tuff dag, men så ser det ut nu :P
    Kom hem sent och försökt varva ner med stora portioner wokrätter och mys i soffan.
    Ja Måånga lager kläder får det bli!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Heeej vännen haha nu missade du miss miss cookie Örebro!! ;)

    Ja vad heter kladdkaka på engelska tro eftersom vi kör alla andra namnen på det språket... :P

    Någon rim och reson får det jue lov att vara... :D Så ska nog få ihop en slogan där ska du se... Naggad och taggad! ;)

    Kan tala om att min mage har alldeles för många nötter i sig just nu... Har rostat ett gäng sådana ikväll... Hihi blir nästan liiite orolig när det är ett buspaket... Det växer väl inte undrar jag nyfiken som jag är... ;P Du får mig alltid att le!!

    Puss & kraam min miss!! <3

    SvaraRadera
  9. Hejsann:-)

    Det var riktig mys og få umgås med lillebror alene.
    Forstår at du saknar din lillasyster som bor så langt unna!:-(
    Kommer hun hem i julen,så dere får vært sammen da eller?

    Ojj,vilken dag du har haft!
    Riktig dyktig tjej må jeg si:-) Hoppas du hadde en avslappende kveld igår!

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Zuzibuz:
    Hej på dig Miss Karlstad, my little piece of mudcake :D
    Åh jösses min mage, full av pepparkakor och inte kan jag sluta knapra på dessa beroendeframkallande kakor (har handen i burken nu med, haha). Magen blir ju inte liite orolig av alla dessa kakor.
    Hahaha delvis av paketet står här och väntar på att levereras till en viss Miss Karlstad :P :D
    Hoppas du har haft en underbart lördag min vän!
    Puss och kram

    Martine:
    Hej gullet!
    Hon blirkvar då mina föräldrar åker till henne - lyx eller vad?! :D Tyvärr kan inte jag pga skolan, men det får jag ta igen senare :)
    Oh, idag har det varit fullt upp, jobb hela dagen. När jag kom hem slockande jag framför tv:n i 2timmar, haha - då är man trött!!
    Hoppas du har haft en fantastisk dag.
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  11. Hihi vi har samma lika ljushållare ser jag... Fast mina är i silver istället för rött... :)

    Natti natti igen! Kraaam!!

    SvaraRadera