-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, december 16

Backday

Rygg idag på schemat


Körde på som vanligt och idag blev det rygg på gymmet. Träningen rullar på och jag ger allt, like always.

Åh älsklingen Mike har varit sjuk nu sen förra tisdagen och nu går min stackare på penicillin, så jag längtar verkliiiigen tills han blir frisk så vi kan köra på tillsammans som alltid, för de passen vi gör ihop är ultimata :)

Hunnit med en hel del julklapps shopping idag och snart är jag klar med mina julklappar - äntligen!!

Dags att göra sig iordning för morgondagen nu, då väntar jobb, skola och därefter träning. Verkligen fullt upp nu fram till den 23 december :S

Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Nydelig rygg! :D

    Takker, jeg kjemper på i allefall. Så får vi håpe det blir noe muskler ut av det ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. God kväll min vän Miss Örebro! Nästa gång jag är ute och åker så ska jag inte missa avfarten till Örebro... ;)

    Jag filurar faktiskt på ett par gasp-byxor i grått som jag vill ha... Dom blir jue lite långa då men tänkte att knyta ihop dom nere i benen... :) Vad växer i hans byxor haha?!

    Det är likadant här... Huah jag gick som en stelbent 80-åring ute på min promenix idag... Tänk om dom ändå kunde sanda överallt!

    Jag har jue all tid i världen när jag går hemma jag... Men tiden springer ifrån mig ändå... Vette sjutton vad som jag har för mig... :D Ska bli sååå skönt sen när grannen flyttar som för sådant liv!

    Åh mera maaat! Paj var det ett tag sedan som jag gjorde nu... :P Puss & kram på dig cookien!! (tur att jag stavade rätt där haha)

    SvaraRadera
  3. Godmorgen! :-)

    Jeg er lite svak for div teer,beroende heter det vel på deres språk..Hi hi ;-)

    Jaa,du måste legge ut recept. Er så kul å få litt inspirasjon og gode tips utav hverandre.

    Hoppas du får en underbar dag,her sitter jeg med tee. Snart klart for en morgenpromenade i -9grader(!) Usch usch,får kle meg godt idag.
    Bare en uke igjen til julaften nu!! :-D

    Love youre back,girl!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej på er skönheter :D

    Isabella:
    Tusen tack för komplimangen - ska försöka bättra på ryggen innan det blir dags att ställa sig på scen nästa gång ;)
    Klart det kommer bli muskler av det, så som du tränar på och dessutom tänker på ditt matintag. Bara att fortsätta på samma vis, och ha tålamod så ska du allt se att musklerna kommer titta fram allt mer.
    Kramar

    Zuzibuz:
    Min SKÖNA Miss Cookie Karlstad - Heeej!!
    Brrrr vad DET ÄR KALLT UTE, jösses.
    HAHAHA - ok det där om Mikes byxer blev VÄLDIGT FEL nu när jag läser i efterhand, HAHAHA, INTE Såååå :P jag menade juuu :D
    Måste få förklara mig nu känner jag innan detta går överstyr :D ... menade att eftersom han är så storväxt = mycket muskler mot lilla miiig så blir hans byxor enorma på mig vilket ger mycket plats för MIG att växa i, capish?? HAHAHA - sköönt att reda ut det där :P
    (håller på och dör här av skratt, JISSES)
    Åh längtar tills jag kan få koppla av meeeed, men inte än på några dagar :S ... men men NÄR jag väl är ledig så kommer jag uppskatta det enormt :D
    Hoppas du har haft en underbart härlig dag vännen!!
    Pussar och kramar :-*

    Martine:
    Hej gullet!
    Hahaha äär du också BESATT av tee?? Oh då MÅSTE jag se till att ta foton på mitt heliga teskåp så ska du allt få se på grejjer, haha :D
    Folk brukar bli chockade :P
    Hoppas promenaden var skön och se till att vara försiktig när du ärute och promenerar.
    Åh, TACK för komplimangen :D Glad jag blir!
    STOR Kram!

    SvaraRadera
  5. Heeej vännen min goa Miss Cookie Örebro!!

    Håller med dig... Här är det minus 10 grader... Det är minst 30 grader för kallt det... :P Gott att du inte går på diet nu i alla fall då...

    Haha det är jag som har en väldigt livlig fantasi... ;) Skrattar gott här med när jag tänker på det... Han måste tro att vi missar är tokiga... :D Men är hans byxor väldigt för stooora åt dig?! Tänkte köpa mig ett par gråa i gasp i storleken small... Så kan jag jue om inte annat leka att jag har en kille jag med haha... Jisses!

    Jag har kopplat av för dig med här idag... Men när man går hemma så blir dagarna så lika så man uppskattar nog inte helgerna på samma sätt... Fast jag brukar säga att jag har helg jämt... :) Stressa nu inte ihjäl dig vännen!!

    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  6. Zuzibuz:
    Hey Miss Sunshine Karlstad with cookiecrisp on the top :D Hahaha
    ... oj oj oj nu är jag trött i huvudet märker jag :P

    Åh va skönt, snälla vila för mig med - taack, behövs verkligen nu känner jag!

    BARA SÅ DU VET *skrattar för mig själv* så ska mamma och pappa förbi Örebro på onsdag ifall du råkar baka för mycket och vill bli av med lite gott :P

    GASP byxor e ju supersköna, så se till att inskaffa några i small ;)

    Blir du kvar i Karlstad under julen eller åker du iväg någonstans?

    Gosiga värmande kramar och en puss på dig min sköna!

    SvaraRadera