-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, december 19

Juletider

& 4:e advent imorgon!

Jobb har stått på schemat hela dagen och jag var så trött att jag slocknade i soffan framför tv:n i över 2 timmar!!! DÅ är man helt slut!!

Igår tränade jag axlar, och hela veckan (mån-fre) har styrketräning stått på schemat så vi får helt enkelt se hur jag känner imorgon :) Jobbar hela dagen imorgon med.

Magen är full av pepparkakor och jag kan inte sluta knapra på dessa beroendeframkallande hjärtan, haha. Magen är inte så glad på mig just nu :P

Hoppas ni har haft en härlig och mysig lördag, trots denna extrema kyla :)

Önskar er en Trevlig helg & 4:e advent imorgon!

9 kommentarer:

  1. Haha ja jisses! Det är bara en burk kvar av fem nu... ;O

    Heeej Miss ginger cookie Örebro! Mudcake... hihi låter jue som att jag är lortig... :D

    Ja det är tur att man har nära till hemlighuset om man säger så... Har nog ätit liiite för mycket nötter nu jag... :P Men är det lördag så är det... ;)

    Här står det oxå delvis klart... Kan jue inte packa ner en del saker för in i det sista lixom... Så vi får se vilken av dagarna jag knatar iväg till mamsen din... Du har väl förvarnat henne att det kommer en lite michelingumma?! :D

    Har haft det luuugnt och skööönt här... Hoppas at du oxå har det bra vännen!! Puss & kraam!! <3

    SvaraRadera
  2. Haha mudcake e ju kladdkaka på engelska så jag ville uppfylla din önskan :P :D Haha!

    Ja precis är det lördag så är det, bara min mage kunde fatta det med, jösses :D

    Nu sitter jag här med kesellaröra med blåbär, goibär, sesamfrön, linfrön och mandelspån - mumma!! Ja just det, slängde i banan med - rena lyxen då man inte van att äta banan under dieten som var (inte pepparkakor för den delen heller, haha). Så mätt imagen nu bara, men måste ju få i mig något vettigt också efter allt annat idag.

    Haha, jag ska hälsa att en mysig liten michelingumma kommer traskandes förbi :P

    Åh va skönt att ha det lugnt, mys för mig mednu :D
    Natti natti min vän, Puss!!

    SvaraRadera
  3. Jag förstod allt det vännen... Retades jue bara liiite för att mud betyder jue även lera... :P

    Haha ja deluxe i storek blir jag nog snart som jag äter... Tur att du ser till så att jag får gå ut och röra på mig... Miss-tänker jue att du ser till så att jag får gå ända till Miss Örebro annars... ;)

    Min mage och jag är ovänner rätt vad det är vi... Måste jue vara så snäll med den... Men ibland måste man bara få unna sig lite gottigt oxå... Och då får man leka gravid en stund... :D

    Har kokosspån på min röra jag... Gjorde kesoplättar med det förrut... En dubbel sats så jag skulle ha till sen haha... Finns det något kvar tror du?! Nu är jag mätt dock så det blir nada mer idag... Basta! :P

    Ja så att hon inte filurar vad det är för en filur som ramlar in där med paket... Haha tänk när jag tog bilen dit när kompisen hade salong där... Dörrarna på bilen frös fast så jag kom inte ut... Tutan funkade inte heller... Till slut så sg hon mig och kom ut med varmt vatten så det tinade upp... Fick åka med dörren öppen hem... Burr!! :D

    Självklart så myser jag för dig oxå vännen! Natti natti och zzzov nu så gott!! Puss & Kram!!

    SvaraRadera
  4. Hej sötis :-)

    Ah,vilken lyx! Ja,du får ta det igjen senere. Kommer fler muligheter vet du :-)

    Det er så gott å komme hem efter en hel-dag,hoppas kvelden ble fin og at du har fått slappet av litt nå.
    Min helg har vært bra,kom nettopp hem nu,vært på besøk :-)
    Nu mat og dusj dags!

    Ha en flott søndag og nu er det bare 4 dager til juuuuuul :-D
    Puss

    SvaraRadera
  5. ZuziBuz:
    Min Miss Karlstad BusiBus frö - hej!! :D
    Miss chocolade fudge browne, hihi.

    Haha ja som "Miss" så måste jag ju se till att ta mitt ansvar och se till att den andra "Miss" får motionera så vi kan hålla oss på topp tillsammans :D (nte för att det behövs nu men så som vi knaprar på så kommer det behövas) :P Haha!

    HAHAHAHA gudvilken historia, skrattar ihjäl mig här!!

    Själv kom jag hem från jobbet nyss och gissa vad som ligger i magen?? *visslar och låtsas som ingenting, haha* Jo Pepparkakor!!!

    Hoppas du har haft en underbar 4:e advent, med massa gott och mys!!

    Puss och Kram :D !!

    Martine:
    Hej tjejen! :D

    Börjar med att önska dig en fortsatt trevlig 4:e advent :)

    Vilka myyyyysiga bilder!!

    Ja du,lovar att jag ska ta igen det ordentligt sen, ska allt "feta" upp med med massa gott under julen efter allt slit då jag är matglad som få :D :P

    Pepparkakorna åker ner i magen väldigt lätt dock har jag märkt :P

    Snart är det jul - strålande jul!! :D

    Kramar på dig!!

    SvaraRadera
  6. Heeej min miss Örebro böna! Är jag ett frö får jue du lov att vara en böna lixom... Vi ska jue vara lika hihi... :D

    Ja nu kanske det är bättre att hålla en låg profil... Närmare till backen då än om man är på toppen... ;) Vore kanske ett miss-tag lixom att inte se till så att man landar lite mjukare om det är så... :P

    Jisses lixom! En lasbilschafför stod utanför där och leverade varor men han bara tittade konstigt på mig när jag mimade: JAG KOMMER INTE UT!! :O Men jag lyckas med det mesta haha...

    Finns allt några pepparkakor i min mage oxå... Var jue hungrig medans jag lagade till maten så då slank det ner liiite... :)

    Hoppas att du har en bra dag du med vännen nu när du har hittat hem igen! Här är det bara bra för jag sofftar för dig och mig som vanligt... ;)

    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  7. Takk,det samme ønsker jeg dej !! :-D

    Ja,det var en koselig kveld med lillebror,hi hi.

    Det syns jeg du virkelig er verdt! Det er viktig å kunne unne seg litt ekstra i blandt. Og du har jo vist flotte prestasjoner i høst også :-)
    Pepperkaker er jo såååå gott,mums.

    Ser frem til jul,er og forblir et ordentlig julemenneske! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hello Sashli,

    You have an nice blog.
    I present you my homepage.
    http://www.topmusclefeminin.com

    I would be happy to open you, an profile, on my homepage.
    Would you like it?

    Best Regards
    Thierry

    SvaraRadera
  9. Zuzibuz:
    Hej mitt i natten min Miss peanutbar with cococrisp Karlstad :D
    Usch va sent det är nu, man borde sova för längesen men men vad gör man när det finns roligare saker att göra, haha :D
    Landa mjukt e mycket skönare faktiskt :P
    Ja du min kära, inte många dagar kvar nu till juul :D Myspys och gud så skönt att vara ledig och bara njuta!!
    Hoppas du sover gott nu vännen,och drömmer sött!!
    Puss och kram på dig min Missy!!

    Martine:
    Tack gulliga du! :D
    Jo lite mysigt skaman väl ha och gotta sig, för till våren kanske det är dags för nya utmaningar :D ;)
    Hoppas du sover gott nu gumman!
    Kram på dig!

    TMF:
    Hello Thierry!
    Thank you :D
    I just checked out your page and yes it would be fun for sure!!
    Best regards to you to,
    Sashli

    SvaraRadera