-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, december 9

Fitness Festivalen 2009 i bilder

more more more
Posedown, backstage



Min älskling vid min sida när jag "dvarfar" för fullt, haha



Mingelbilder & härliga vänner

Jag och Åsa, som tog hem 1:a platsen i BF - 163 cm. Stort Grattis till henne!!

Jag och Denice The hottie

...den obligatoriska Denicé posen, haha


Jag och sockersöta Lina. Grattis till din placering vännen.


Jag och Stora nallenbjörnen Thomas som stog i ON monter

Jag och gulliga vännen Madde


Jag och ljuvliga Julia som stog i MM Sports monter


Rara, otroligt snälla och gulliga vännen Ida, som gav mig en stor påse med lyxpraliner efter tävlingen - tack gumman, du är för go!!

...fortsättning följer

6 kommentarer:

  1. Thihi men vart är Miss Karlstad någonstans då tro?! ;) Allt bra med dig vännen?! Kraaam!! <3

    SvaraRadera
  2. Heeej igen vännen!
    Retades bara lite för att jag inte var med på bild... ;)

    Förstår det för du ser mycket finare ut detta året så det går jue verkligen framåt... Men svårt när det är en bedömningssport vad det är dom går på... Beror jue så mycket på vilka man ställs emot oxå... Men du ska verkligen vara nöjd och stolt över dig själv... :) Jag skulle nog alldrig palla trycket... :P Kraaam tebax på dig!! <3

    SvaraRadera
  3. Hej min sköna!!
    Var du på plats på FF???

    Jo tack allt är väl ok, lite förrvirrad över den placering jag fick i helgen, då jag verkligen försökt hitta anledningar/orsaker, men blir inte mer klok för det :S
    Annars är jag supernöjd över min egna prestation då jag och Mike lyckades toppa min form på alla sätt och vis :D

    Nu ärjag redan taggad till nästa tävling, för då jäklar ska jag se till att ta alla med storm, haha. Domare som publik :P

    Kramar till dig Miss Karlstad och natti natti :D

    SvaraRadera
  4. Amen vad i helvete vad det för jävla mongolid-bild du fick på mig? HAHA för i helvete nu fick jag ångest över hur fet jag ser ut! Hämnden är ljuv!!!

    /Den lill-feta nallebjörnen

    För övrigt en grym prestation! Bara till att fortsätta fylla ut din ram sen så jävlar!

    SvaraRadera
  5. Thuuumas alias MYSIGA nallebjörnen:

    Den bilden tycker jag om, MYS faktor som skriker - JAK ER EN SNEL HEST :D

    TACK mannen. Oh I WILL!!!! ..som du skriver, sen jävlar :D

    SvaraRadera
  6. Takk,det samme tjejen!
    Nyt helgen :-)

    SvaraRadera