-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, december 15

Tränar på

för fullt!


foto: muscle.se

Som jag skrivit tidigare var jag redan tillbaka på gymmet måndagen efter tävlingen, och jag har pumpat på sen dess :D


Förra veckans träning som varit
Måndag: bröst
Tisdag: ben
Onsdag: vila
Torsdag: rygg, mage
Fredag: axlar
Lördag: armar
Söndag: vila

& igår blev det bröst igen och idag var benen på tur.
- Oh jag är så taggad just nu - I love training hard!

Kram på er!

8 kommentarer:

  1. God kväll min vän Miss Örebro!! :D

    Jag får nog sluta med att baka snart innan jag rullar fram... ;) Har sådana dammsugare i frysen jag... Var jue bara tvungen att köpa och testa... Men åt bara en! :P Jag kan inte ge mig när jag börjar att äta dessa pepparkakor... Har bara två burkar kvar av fem nu tror jag haha... :O

    Det var slask till att börja med men sen frös det på igen så nu är det snorhalt... Slutat att snöa dock... Hur är det hos er då tio mil bort?! Ligger din mammas salong i Viken föresten?! :)

    Puss och kram tebax på dig min vän!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej hej Miss Karlstad - min pepparkaks partner in crime :D haha

    Då kan vi rulla tillsammans känns det som här med om man fortsätter knapra 1,2,3,4 ... pepparkaksburkar.. menar kakor :P

    Det är jättemysigt snöväder här, väldigt halt dock så man måste vara försiktig när man kliver fram.. tur att vi är så nära marken då :D Hehe!
    Ja mammas salong ligger i viken :D Har du varit på besök eller?

    Kramelikram och pusselipuss på dig din lilla cookie(haha)

    SvaraRadera
  3. Hejsan Miss Örebro cookien! Haha undrar om vi skulle slåss om kakorna om vi var på samma ställe... Bidde nog crime det minsann... ;)

    Kan kanske vara bra att rulla nu när det är vinter och halt ute... Vi har jue inte så hög fallhöjd i och för sig men gör nog mindre ont att landa lite mjukt... :P

    Såg den när jag gick hem till en kompis i lördags... Då jag var på villovägar i mörkret haha... Den salongen ligger precis på samma ställe där en kompis hade salong förut... Klippte mig där ofta då... Ska nog skicka iväg mamsen till din mamsing tror jag... :)

    Kramlikram & pusselipuss tebax!! <3

    Ps. Tränar fullt på att baka jag... :D

    SvaraRadera
  4. Ja,de ble gode :-) Og ikke helt feil med en litt nyttigere variant..

    Natreen er kunstig søtning,her kan du selvfølgelig bruke andre sorter også. Eller vanlig sukker.
    Skal fortsette å bake fremover og dele med dere vet du :-D Er virkelig i bak-modus nå,hihi ..

    Ja,jeg kan tenke meg det er godt å slippe dietten nå og bare nyyte :-) Det er velfortjent!

    Hoppas du får en fin Onsdag,nu gym dags her!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej mina TROGNA bloggläsare :D som alltid lämnar spår!
    Puss på er, hehe!

    Zuzibuz:
    Haha Miss Cookie Karlstad och Miss Cookie Örebro får bli mellan namnen :P
    Vi skulle aldrig sätta oss i en sits för det första då kakorna ens skulle ta slut, haha!
    God dag på din vännen!! :D
    Jasså? Tycker jag du ska tipsa mamsen din om Studio (salongen) :D
    Idag ska jag föröska hinna med en massa ärenden :D om man kommer fram i snön dvs.
    Puss och kram på dig miss sweet cookie :D

    Martine:
    Få fort jag hinner ska jag se till att baka lite med, men har alldeles för fullt upp just nu, men det ska jag ta igen allt kan jag lova sen :D :P
    Jaha, ok - då vet jag vad natreen är, tack tack :D
    Nu är det dags för ärenden här, gym blir det senare!
    Hoppas passet gick grymt bra!
    Kram kram på dig tjejen!

    SvaraRadera
  6. Farrrligt gott haha! Mina myspyxbyxor tycker jag till och med börjar att sitta lite väl tajt... ;) Synd att saffranen är så dyr bara... Gjorde jue bullar på det för ett tag sedan... Kanske ska forma dom som lussekatter nästa gång... :D

    Precis! För kärt barn har jue många namn... Undrar hur lååånga namn vi får innan vi är klara... :) Heter Susanne något fint på ditt modersmål tro?! God dag god dag... För god middag är det väl inte värt att jag säger... :P

    Jag menar att jag ska tipsa min mamma om din mamma... :D

    Ska ut i ärenden jag oxå... Men först en promenix i snön och sen in på gymet... :P

    Puss & Kraam min sweet Miss Örebro cookie!! <3

    SvaraRadera
  7. God formiddag!

    Ja,du får bake mye godt når du blir ledig tjejen. Har virkelig fått bak-ånden over meg,hihi ;-)

    Passet gikk bra idag med,tuunga pass nu. Sluttfasen av et program,før deload i romjulen med extra mys! :-)

    Puss

    SvaraRadera
  8. Zuzibuz:
    God kväll Miss Karlstad, mitt gullevän :D

    Haha därför ska man köpa mysbyxor som är extra extra stoora :D Haha. Jag kan alltid sno Mikes byxor, de har mycket plats att växa i, HAHA.
    (nej usch, hehe)
    Här är det snoorhalt så man måste mer eller mindre ta myrsteg när man ska ta sig fram. Har ni det lika illa i Karlstad??
    Åh jag vill ha tid över för att baka, men det får vänta då det är fuullt upp varje dag fram till kl 19 den 23 dec :S
    Jobb, skola, jobb, skola och träningen såklart ( men den njuter jag av :D )
    Puss och kram på dig i vintermörkret Miss Sweetpie :D

    Martine:
    Hello tjejen!
    Jag lovar att jag SKA baka massor :D Haha ska se till att dokumentera här i bloggen med ;)
    Jaaa åh vad jag längtar efter julemys :D
    Puss och kram!

    SvaraRadera