-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, november 26

Tävlingsförberedelser

Del 2

Ojojoj, mycket som snurrar i huvudet just nu och fokus ligger till 100% på tävlingshelgen och allt som ska göras och planeras.
Känner mig ganska snurrig och tom i huvudet nu, men det hör till känns det som nu såhär snart 1 vecka innan tävling, för ja NÄSTA vecka är det redan DAGS !!!!!!!!!!
Det känns skönt att kunna skriva att allt har hittills gått enligt planerna och jag hoppas att det fortsätter på samma satt som vi planerat.
Mike har verkligen lyckats ta över min roll som coach denna gång och genom att jag har "vågat" släppa in hans ögon och kunskap om min kropp, litat på hans ord då han har sagt att jag ska dra ner på cardion, eller våga äta mer nu på slutet har vi lyckats stort, - thanks BABY, you´re the best!!!

Formen är verkligen där den ska vara och vi har redan gjort stora ändringar med maten och träningen denna vecka.
Ska se om jag tar några formbilder som jag kan lägga upp här under helgen. Mycket roligare när man får se utveckling och följa någon via foton än bara massa text, hehe - sorry.

Idag har jag börjat stega vattnet aningen och mer kommer det bli för varje dag som går nu, så det gäller att fylla på vattenflaskan ständigt.

Wohooo - nu börjar det Verkligen närma siig, SÅ UNDERBART!!!

Nu ska jag iväg och sola - SKÖNT och sen ska jag iväg till my love Mike som slutar jobbet om snart 2 timmar

2 kommentarer:

  1. Nu har jag mailat dig lite frågor. du har väl kvar gamla mailen?
    maila tillbaka dem så fort du kan, KRAM!

    SvaraRadera
  2. Haha oh yes, gamla mailen är kvar, hihi!
    Absolut det ska jag göra, Va skoj!!
    KRAM

    SvaraRadera