-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, november 27

Frusen

bild: google

Brrr, nu känner jag verkligen av att min kropp är låg på energi och att underhudsfettet är lågt. Blir så otroligt frusen och det tar sin lilla tid att få upp värmen, men men jag tar det bara som ett gott tecken såhär 1 vecka innan tävling. Mycket te går åt nu och mer kommer det bli under veckan, haha. Det extrema vätskeintaget gör det inte lättare att hålla värmen, men bara att dricka på. Herregud, tror jag gick upp 6 gånger inatt för att besöka toaletten, haha.

När det gäller dagsformen så händer det nya saker varje dag och jag ska försöka ta ordentliga foton under helgen - bara jag orkar.

Mmm nu sitter jag och smuttar på grönt te, citon - gotti gott.
Ne nu ska vi mysa med film här hemma,,, :D

Önskar er en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar