-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, november 19

Fighting on and on

and on...

Wohaaa var är energiiin??

- Ja inte här iallafall. Just nu är det tungt, det krävs inte mycket för att man ska ta slut snabbt, men ibland får man sina energistunder som igår, och då var det bara att njuta av tillfället och ta vara på varje liten sekund. Idag däremot - kan inte direkt påstå att jag känner lika, haha. Helst av allt skulle jag vilja sitta still här hela dagen lång utan att behöva röra på mig, men verkligheten är inte riktigt så :P

Jag och Mike hade rätt märker jag om min efterförbränning, trots att jag har dragit ner på tempot betydligt så fortsätter drastiska förändringar med min lilla kropp dag för dag. Snart nya ändringar inför näst sista veckan innan tävling - oooh så spännande spännande. Ser verkligen fram emot tävlingen nu!!!

Träningen går väl helt okej nu, även om man känner sig liten som en räka och inte har samma tryck på gymmet, men nu är det inte långt kvar!!
Idag väntar ett armpass på gymmet, men först blir det att gå på lite ärenden och sen jobba.


Hoppas ni får en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar