-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, november 20

The coach has spoken


- Sir Yes Sir -

Vi håller på och bollar en hel del idéer inför de kommande 2 sista veckorna här hemma. Haha jag försöker övertyga Mike med "mina egna cardio teorier", haha men han går inte på det och är stentuff tillbaka, så igår sa han till ordentligt :P Haha. Tack och lov att han håller koll på mig.

Helt sjukt vad spännande detta kommer bli och jag längtar helt galet mycket. Hoppas nu att allt verkligen "klaffar" så man får komma upp på scen i sitt livs form.


JAG LÄNGTAR SÅ till tävlingen!!

3 kommentarer:

  1. FYFAAAN va bra det ser ut Liza!!!
    Sjuka förändringar på så kort tid, GRYMT kämpat!!! Mycket hårt slit det där, I know!

    Rolig du är Sashli... "sjuka förändringar på kort tid"... Både du och jag vet hur man får "dessa förändringar", det är ju tragiskt att du nu också har tagit ställning, och klappar det som inte kör "rent" i ryggen :(

    SvaraRadera
  2. Linda. Tragiskt inlägg av dig. Patetiskt hur du dömer folk.
    Kanske skaffa en annan hobby?

    Sashli. Go baby. Inte långt kvar nu. tror på dig!

    SvaraRadera
  3. Linda:
    Vet inte om ja ska skratta eller bara tycka att ditt inlägg är patetiskt. Jösses, har du inget annat för dig än att döma folk utan några som helst underlag? Vad vet både du och jag??
    Det jag VET är hur hårt Liza slitit, med både underskott på mat och extrem träning. Men om du vet något mer så berätta gärna för oss andra.
    Är jag tragisk? Nja tänk om där en gång til vems handling som är tragisk.
    Jag klappar ingen i ryggen för det första bara för att, jag ger creed till alla som kämpar och gör sitt bästa.

    Karin:
    Tack vännen - dina ord och allt du ställt upp med betyder mycket för mig!

    SvaraRadera