-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, november 21

Update

Dietvecka 20
- completed

2 weeks out
Vikt: 52.3kg

Vikt nedgång denna vecka ( v.20 ) : 0.6 kg
Vikt nedgång totalt: - 14.9 kg

Kan knappt fatta att det är äntligen 2 veckor kvar tills tävlingen!!!!!
- EN vecka kvar till tömningsveckan nu :D


Som ni kan se har jag "lyckats" gå ner i vikt trots att viktnedgång inte var huvudmålet med veckans resultat, då jag ganska ordentligt drog ner nästan på all intensiv cardio under veckan som varit.

Nu ser även jag själv att jag måste försöka hålla vikten som lägst på 52 kg innan tömning annars kommer jag se för tunn ut på scen och även komma upp för hård. Veckan som kommer får jag helt enkelt hålla ett extra öga på vågen så jag ligger kvar på 52-53 kg.
Har verkligen märkt att hålla balansen med vikten inför tävling är mycket svårare än jag trodde. Sånt som var sätter man stopp för förbränningsträning och hur mycket "vågar" man vila?, förändringar i maten, träningen etc, men man lär sig så otroligt mycket om sig själv och sin egen kropp - helt otroligt.


Önskar er en super skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar