-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, oktober 7

Working Hard

at the gym and in school


Måndagens träning

Morgoncardio - 60 minuter intervall
Gym - Bröst
Kvällscardio - 60 minuter intervall

Tisdagens träning
Morgoncardio - 60 minuter [40 min intervall + 20 min cykel]
Gym - Rygg
Kvällscardio -
40 minuter intervall

Dagens träning
Morgoncardio - 40 minuter intervall
Gym - Vila
Kvällscardio -
40 minuter intervall


Mycket träning och ännu mer skolarbete just nu, men med rätt planering har det fungerat bra just nu. Visst oerhört mycket att stå i men än så länge lever jag, haha.

Imorgon väntar ännu mer träning kombinerat med extremt mycket mer skola och skolarbeten, jippii
Hahaha - nedå, jag är faktiskt på bra humör trots de tuffa omständigheterna. Jättenöjd över min planering, prestation och veckans avklarade skolarbeten.

Önskar er alla en härlig dag imorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar