-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, oktober 5

SM i Västerås

Söndagens event

Vilken härlig dag, så mycket inspiration från olika håll och att få träffa gamla och nya vänner - lovely!
Var jättekul att några nya vänner kom fram och presenterade sig, då de kände igen mig från bloggen.
Hade det riktigt underbart med min darling Mike - like always.

Snygga Denice och härliga Zuzibuz var några av mina nya vänner (hihi) som "ryckte" tag i mig och fick dietande mig att vakna till liv, haha var verkligen jätteskoj.
- Denice, glöm inte att jag har utmanat dig på ett benpass?!?!! Mohahaha :D

Förutom dessa härliga "bloggvänner" träffade jag äntligen min vän Vanessa och hennes man David (typ efter 100 år känns det som, haha) och tog igen oss lite - men girl mer måste det bli!!

Sofia och Martin var också där, men tråkigt nog hann vi inte umgås så mycket som var planerat, då vi hade planerat in en hel del skoj, men det kom upp annat som dessvärre gjorde att våra planer ställdes in - vilket var så oerhört tråkiiiiigt!!!!!!!
Men det kommer fler tillfällen, det måste vi absolut se till!!!!

Sedan denna lilla dam fick jag chansen att träffa efter väldigt lång tid, hon har verkligen förbättrat sig sedan jag såg henne sist, så tummen upp för dig Madde :)
Lånade denna bild från hennes blogg som Micke (hennes kille) tog på oss pluttar, haha.

- sweet -

Tanken slog mig när vi satt där i bilen att nästa tävling så är det MIN TUR - oh S%#T, haha!
Nu gäller det bara att köra så det ryker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar