-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, oktober 9

Time goes on

and on...

Ojojoj - tiden bara flyger iväg och veckorna inför FitnessFestivalen krymper allt mer - hjääälp!!
Mycket blandade känslor just nu. Vill att det ska vara dags NU men samtidigt är ju inte kroppen riktigt redo än, trots att knoppen vill att det ska vara dags.

Har dietat i 14 veckor snart nu och det återstår 8 veckor innan det är tävlingsdags.
Dessa veckor på diet har försvunnit snabbt och nu väntar tuffa veckor där de sista kilona ska försvinna och finslipning på formen väntar.


Torsdagens träning

Morgoncardio - 40 minuter intervall

Gym - axlar

Kvällscardio - 40 minuter intervall


Dagens träning

Morgoncardio - 40 minuter intervall

Gym - armar

Kvällscardio - 40 minuter intervall

Fått en hel del positiv feedback på formen på gymmet, vilket känns oerhört peppande, då jag lätt blir dietblind och tycker att inget hänt med min form.

Bara att fortsätta köra på som jag gjort, hålla fokus och tänka på mitt mål som endast väntar om 8 veckooor - wieeee!!

Luciapokalen
Fitnessfestivalen 5-6 december
  • Luciapokalen Bodybuilding - avhålls söndag 6 december
  • Luciapokalen Body Fitness - avhålls lördag 5 december
  • Luciapokalen Classic Bodybuilding - avhålls lördag 5 december
  • Lucia Classic Pro - avhålls lördag 5 december



TREVLIG helg på er!!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen & Miss Örebro!! :D
    Jag har jue helg hela veckan lång jag... fuskigt va?! ;)

    Ska baka å experimentera i morgon tänkte jag så kommer jag väl att retas lite mera med alla som är på diet... :P Fast på höjar/ätardag så funkar det jue...

    Kan tala om att sist jag skulle till Örebro så lyckades jag jue åka förbi... :D Jag får se till att stå på bromsen denna gången då... Annars så vet du jue vart Miss Karlstad finns... ;)

    Ha en härlig helg med din Mike!! Kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Hej min sköna Miss Karlstad!! :D
    Meeeh, fy vad fuskigt!
    Får du tid över kan du ju alltid baka något extra gott till lilla mig så jag får något smarrigt att se fram emot till höjardagen under veckan, haha!
    Bra, bromsa på ordentligt så ska jag se till att det finns MASSOR med Pepsi Max här hemma, haha. Hann ju inte komma förbi med något sånt på SM :D
    Absolut, jag ska definitivt komma ihåg att du finns där :D
    STOR kraaam!!

    SvaraRadera